Filmpje op iPhone zetten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil een filmpje van ongeveer 2min van mijn computer op een iphone zetten zodat het filmpje via whatsapp naar iemand toe verzonden kan worden ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Filmpje op iPhone zetten
Ik wil een filmpje van ongeveer 2min van mijn computer op een iphone zetten zodat het filmpje via whatsapp naar iemand toe verzonden kan worden
Hoe doe ik dit ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
In dit geval kun je het wellicht naar je iPhone emailen...
|
|||
|
|||
Citaat:
Mss het via mail wel zal gaan of mss er apps zijn die dat toch willen doen, ik weet helaas zelf niet of er zo'n apps zijn, via mail dan maar. U filmpje van pc naar iPhone krijgen kan je meende ik ook met de app photosync doen via Wi-Fi. |
Labels |
filmpje, iphone, verzenden, whatsapp |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Filmpje van iPhone naar iPad zetten?? | Yuma16 | iPhone algemeen | 3 | 16-03-12 09:07 |
opname filmpje naar harde schijf zetten | tuscani38 | iPhone algemeen | 1 | 16-03-11 09:18 |
Video: Filmpje aan elkaar zetten | bgordijn | Muziek, foto & video | 7 | 27-01-11 21:00 |
Iphone filmpje must see | roel88 | Chat en geruchten | 12 | 21-08-10 20:36 |
Video: Zelfgemaakt filmpje op Iphone | Viincent | Muziek, foto & video | 1 | 14-01-09 20:46 |
|
|