iphone 3gs reageert niet meer na uit zetten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo iedereen ik heb een groot probleem... mijn iphone is net gerepareerd voor waterschade, (ik ben nu 150 euro lichter..) ik heb hem gisteravond uit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone 3gs reageert niet meer na uit zetten
hallo iedereen
ik heb een groot probleem... mijn iphone is net gerepareerd voor waterschade, (ik ben nu 150 euro lichter..) ik heb hem gisteravond uit gezet maar toen ik hem vanochtend aan wilde zetten deed hij niks. ik zag alleen het apple tekentje en verder doet hij niks. ook als ik hem aan de stekker leg die hij nog steeds niks. alvast heel erg bedankt voor jullie moeite |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
weet niemand wat ik kan doen?????
|
|
|||
|
|||
er zit toch wel garantie op de reparatie?
|
|
|||
|
|||
ja gelukkig wel
|
|
|||
|
|||
nou mensen mn telefoon is gemaakt.
ze wisten niet waaraan het lag. gelukkig viel het nog onder de garantie.... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3GS start niet op (enkel door in- en uit elkaar te zetten/halen) | Menno26 | iPhone algemeen | 4 | 17-12-12 22:56 |
iPhone 3GS scherm reageert niet meer. | LostInStereo | iPhone algemeen | 0 | 08-05-11 18:35 |
Krijg iphone 3GS niet meer uit dfu :S | joerieve | iPhone algemeen | 13 | 16-01-11 11:11 |
iphone 2g: niet uit te zetten en meer.. | paulvanwees | iPhone algemeen | 0 | 25-01-10 20:57 |
iPhone 3GS crasht en reageert niet meer na navigeren TomTom | iSjoerd | iPhone Navigatie | 6 | 12-09-09 14:39 |
|
|