//

kan geen restore doen op iphone

kan geen restore doen op iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo ik heb een gejailbreakte iphone 5.1.1 nu zit ik met het probleem na het herstellen van mijn standaardinstelling dat de iphone opstart in safe ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 15-12-12, 15:57
taskiejj taskiejj is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 4
Standaard kan geen restore doen op iphone

hallo ik heb een gejailbreakte iphone 5.1.1 nu zit ik met het probleem na het herstellen van mijn standaardinstelling dat de iphone opstart in safe mode ik weet niet wat het probleem is maar nu dacht ik de ofw er weer op te zetten met een restore maar ik kreeg een error 21 en 3194 met tinyumbrella krijg ik de errors -1 en 1600
weet iemand raad ?
alvast bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
iphone jailbreak error



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Kan ik op mijn iphone 5 een restore doen? McNessie Jailbreak 10 26-09-12 20:44
iphone 4 kan geen herstel doen .. PearLRoX iPhone algemeen 21 27-09-11 14:17
HELP kan niet meer restore doen Ios 5 beta 6 naar 4.3.5 -Gebruiker030920110146 iPad algemeen 2 04-09-11 13:14
iphone stuk? app's lopen vast en kan geen reset doen. fatboyjean iPhone Apps 2 26-10-10 11:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:30.