iPhone 5 heeft "klikscherm" discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Gisteren de iPhone 5 opgehaald, uit het doosje gehaald, kopie van de 4s instellen, het scherm even aanraken... en jaaa hoor! Ik hoor en voel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 5 heeft "klikscherm"
Gisteren de iPhone 5 opgehaald, uit het doosje gehaald, kopie van de 4s instellen, het scherm even aanraken... en jaaa hoor! Ik hoor en voel een "klik" met de iPhone 5, letterlijk en figuurlijk dus!
Hier word er ook over gesproken: https://discussions.apple.com/thread/4324032?tstart=0 Zijn er meer mensen die dit hebben? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Geen last van.
|
|
|||
|
|||
Ik had er ook last van als je op de hoek rechtsonder drukt. Vandaag omgeruild in de Apple store.
|
|
||||
|
||||
En het nut van die tik is?
|
|
||||
|
||||
Het is misschien handig dat je even het topic leest waarnaar gelinkt wordt....
|
|||
|
|||
Ben gistermiddag terug gegaan naar de Phonehouse, zodra er een nieuwe 5 binnen is kan ik mijn 'klikscherm' omruilen.
|
|
|||
|
|||
Ik heb hier dus ook last van met mijn iphone5 32gb wit.
Deze heb ik gekregen via The phonehouse. Weet iemand hier of ik dan ook met deze telefoon naar de geniusbar (applestore?) kan gaan? Of zit ik vast aan de garantie van The Phopnehouse? |
|
|||
|
|||
Gewoon even teruggaan naar the Phonehouse, zij hebben je hem immers verkocht, mijn ervaring is dat zij niet moeilijk doen en hem omruilen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: "oude" iPhone syncen met "nieuwe" iTunes: appdata behouden? | SpiritMuse | iTunes | 5 | 27-06-11 22:00 |
iphone "no service" bij "enable 3G" optie | arnevt | iPhone algemeen | 4 | 13-09-10 20:03 |
Wie heeft er evaring met het "apn change" programma voor de iphone | sjaak75 | Archief | 1 | 12-07-09 13:30 |
iPhone 3G: "De iPhone kan niet worden hersteld. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan." | JSM93 | Unlock | 20 | 09-03-09 21:52 |
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" | SuperDutch | iPhone algemeen | 11 | 07-01-08 15:13 |
|
|