Zoekresultaten email verdwijnen bij voltooien zoekaktie discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet iemand hoe ik mijn probleem met de ipad kan oplossen. Als je in de mail applicatie een zoekopvraag doet geeft het programma in eerste ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Zoekresultaten email verdwijnen bij voltooien zoekaktie
Weet iemand hoe ik mijn probleem met de ipad kan oplossen. Als je in de mail applicatie een zoekopvraag doet geeft het programma in eerste instantie resultaten. Die resultaten verdwijnen echter even later zodra je het scherm aanraakt. Je kunt dus ook niet scrollen door de resultaten om zo te bepalen welke mailtje je nou zocht. Wat ik ook probeer. het lukt niet de resultaten door te lopen.
Weet iemand een oplossing voor dit probleem. De besturing is versie 6.0.1. Alvast bedankt voor je reactie. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Contacten verdwijnen bij Wi-Fi verbinding | SSG | Wi-Fi | 2 | 28-02-12 21:11 |
Appstore; kan uw aanvraag niet voltooien, | Westwood | iPhone Apps | 0 | 26-12-10 17:36 |
apps verdwijnen bij update | leny2e | iPhone Apps | 2 | 15-08-10 21:33 |
Gedownloade programma's verdwijnen bij het opstarten | ferrywalter | Archief | 1 | 04-11-09 13:22 |
Mailtjes verdwijnen bij verplaatsen | Oppie | iPhone algemeen | 4 | 17-06-08 16:07 |
|
|