Kan stembediening ook echt UIT? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wie weet hoe ik stembediening uit kan schakelen. Heel vervelend als je telefoon vanzelf mensen belt vanuit je tas doordat er iets tegen de thuis-knop ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan stembediening ook echt UIT?
Wie weet hoe ik stembediening uit kan schakelen.
Heel vervelend als je telefoon vanzelf mensen belt vanuit je tas doordat er iets tegen de thuis-knop aanzit. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dat is zeker mogelijk, alleen is een jailbreak vereist.
Als je in Cydia zoekt naar "Springtomize" en dat installeert kan je via Instellingen -> Springtomize -> Capabilities -> Use custom aanvinken. Wel moet je dan even kijken welke instellingen je wél beschikbaar wilt houden. Na het aanpassen hiervan is een respring vereist Succes! |
|
|||
|
|||
Ik jailbreak hem liever niet.
Iemand nog een andere oplossing? |
|
||||
|
||||
Niet dat ik weet, misschien een dik hoesje gebruiken
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Misschien een functie wijziging voor de home knop?
|
|||
|
|||
Maar heeft wilt/heeft 'm niet gejailbreakt, dus dat gaat niet werken...
Dus eigenlijk de enige oplossing is jailbreaken, en is dat nou zo erg? Je bent altijd voorzichtig op je telefoon dus nou ja waarom niet |
|
|||
|
|||
stembediening uitzetten zonder jail-break
|
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde probleem met stembediening (voice dialing). Heb het al uitgezet zoals aangegeven is in de link.
Maar als mijn telefoon gelockt staat en de home-knop wordt lang ingedrukt, dan verschijnt stembediening helaas toch... Is Apple van deze bug op de hoogte? Hebben meer mensen hier last van? Zou toch een oplossing voor moeten zijn? (zonder jailbreak) |
|
|||
|
|||
wil ook graag dit oplossen!!! hoop op een reactie
|
|
|||
|
|||
Hetgeen in de link beschreven staat werkt bij mij wel. Het stembedieningsscherm verschijnt wel nadat je de homeknop een tijdje indukt maar een opdracht om te bellen wordt nu geweigerd. Bijvoorbeeld de tijd opvragen werkt nog wel
|
|
|||
|
|||
stembedining uitschakelen
Citaat:
Geen probleem: >>instellingen>>algemeen>>codeslot>>voicedialing uitzetten! De home knop werkt nog wel voor stembediening (muziek), maar voicedialing is niet meer actief als de telefoon vergrendeld is.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mobiele data uit 3G ook uit? | Guuz | iPhone algemeen | 7 | 18-10-10 09:50 |
Chinezen kunnen ook echt alles! | rensiejjj | Chat en geruchten | 3 | 25-08-10 20:08 |
Windows: (Hoe) kan ik echt synchroniseren? | heydan | iTunes | 4 | 12-07-10 15:43 |
Is deze nep of echt, ik kan hem overnemen | bennybreda | Koopinformatie Nederland | 25 | 12-06-10 19:37 |
app waarmee je kan opnemen en tegelijkertijd ook instrumentale) achtergrondmuziek kan | bilal2307 | iPhone Apps | 0 | 17-08-09 18:42 |
|
|