Nieuwe gebeurtenis in iCloud Agenda discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Er staat in mijn iphone agenda het volgende woe 4 december 1230 2x " (hele dag) Nieuwe gebeurtenis " en 1 op di 4 December ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nieuwe gebeurtenis in iCloud Agenda
Er staat in mijn iphone agenda het volgende
woe 4 december 1230 2x " (hele dag) Nieuwe gebeurtenis" en 1 op di 4 December 1235 " (hele dag) Nieuwe gebeurtenis" Als ik deze tap, staat er voor alle 3 Nieuwe gebeurtenis Vrijdag 31 dec.2 -----------Het jaartal is hier 2 bij alle 3 van 00:17 tot 00:17 Agenda : Naamloze agenda Verwijderen kan ik niet want ik krijg geen knop om te wijzigen of verwijderen De activiteit is aangemaakt in agenda , niet in Work of Afspraken (iphone) Op de website icloud vind ik deze helaas niet terug. Ik heb ook een nieuwe agenda aangemaakt op de icloud website " Naamloze agenda " maar dan worden ze ook niet opnieuw weergegeven. Rara hoe verwijder ik deze **** ? opgelost: Deze werden aangemaakt voice Answer (verkeerd opgenomen tijdens het inspreken Ik heb deze kunnen verwijderen met Week Cal door naar de datums te gaan Laatst gewijzigd door Werner1963; 18-12-12 om 18:11. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Gmail agenda vervangen voor iCloud-agenda | malibutje007 | iCloud | 9 | 09-07-12 13:14 |
help, agenda op Ipad crashed en Icloud agenda blijft laden | VjT | iPad algemeen | 0 | 19-05-12 11:37 |
merge yahoo agenda met iphone/icloud agenda | schauwers | iCloud | 0 | 23-10-11 23:48 |
Agenda die je geluid geeft bij gebeurtenis | xerxes_iphone | iPhone Apps | 10 | 19-10-10 18:17 |
|
|