Beltonen linken aan contacten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Nieuw hier op het forum,volgende probleem stelt zich: - iphone 4s,IOS 6 geïnstalleerd maar lukt niet om beltonen te linken aan contacten. Alvast bedankt....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Beltonen linken aan contacten
Hallo,
Nieuw hier op het forum,volgende probleem stelt zich: - iphone 4s,IOS 6 geïnstalleerd maar lukt niet om beltonen te linken aan contacten. Alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Contact seelcteren --> Wijzigen --> beltoon aanpassen
|
|
|||
|
|||
Op deze manier al paar keer geprobeerd maar worden niet aangenomen.Blijft altijd algemeen ingestelde beltoon,bij elk contact.
|
|
|||
|
|||
Dat is vreemd. Net getest op mijn IP en het werkt gewoon.
Als contact A mij belt, blaft mijn IP. De rest heeft de standaard ingesteld beltoon. |
|
|||
|
|||
Zeg wel,mijn vriendin zelfde probleem.Gisteren binnengestapt in Apple store Brugge.Daar probleem voorgelegd,konden ook geen oplossing aanreiken en plots gisteren lukte het wel bij haar...dus..strange indeed
|
|
|||
|
|||
Zeker de telefoon een keer uit en weer aangezet? Had ik ook dat het daarna wel werkte.
|
|
|||
|
|||
Bedankt,zal dit eens proberen..gaat nu uit voor de nacht..gr
|
|
|||
|
|||
Telefoon uitgeschakeld...geen verandering..
|
|
|||
|
|||
Doe eerst een hard reset .
Gebruik je zelfgemaakte of gedowloade ringtonen. Probeer dan eerst met de standaard ringtonen (Marimba,Alarm Blaffen, enz) |
|
|||
|
|||
tgeen je voorstelt reeds geprobeerd...zijn gedownloade beltonen maar kunnen wel beluisterd worden op Iphone en bij vriendin lukt het wel..ook 4s..
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
contacten toevoegen aan 3gs | veerle14 | iPhone algemeen | 0 | 04-07-11 14:12 |
weergave iphone linken aan 2DIN multimedia-systeem | iPhonex64 | iPhone algemeen | 0 | 18-12-10 10:55 |
Foto: Foto toevoegen aan contacten | elektroshokk | Muziek, foto & video | 2 | 22-08-10 09:35 |
Foto toevoegen aan contacten | rotterdammer53 | Muziek, foto & video | 1 | 15-08-10 14:18 |
|
|