Automatisch mail ophalen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste iPhoneclub-leden, Ik heb mijn mail helemaal geconfigureerd op mijn iPhone maar nu zou ik graag willen dat hij elke 5 minuten (o.i.d. , i.i.g. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Automatisch mail ophalen
Beste iPhoneclub-leden,
Ik heb mijn mail helemaal geconfigureerd op mijn iPhone maar nu zou ik graag willen dat hij elke 5 minuten (o.i.d. , i.i.g. snel) mijn mail binnenhaalt. Nu zag ik wel die setting staan om elke 15 minuten te kijken of er wat is. Dat heb ik ingesteld maar nu kom ik tot de conclusie dat hij dat helemaal niet doet. Het komt op mijn laptop veel eerder binnen dan op mijn iPhone. Het scheelt wel 2 uur of meer. Wie weet waar dit door komt en hoe het is op te lossen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
maar bij het mail ophalen heeft de iphone internet nodig. en als je je dan net op een plek bevind waar geen internet is haalt je iphone de berichten niet op.
|
|
|||
|
|||
Ik heb hier ook last van,
ik heb ingesteld dat ie iedere 15 minuten automatisch mail moet controleren. maar dit gebeurt niet. zodra ik naar mijn inkomende mailbox ga controleert en haalt hij wel meteen zijn mail op. ik maak gebruik van het gprs netwerk van tmobile, dus heb meestal wel verbinding. enig ideee waarom die het niet automatisch doet? |
|
||||
|
||||
Als ik mij niet vergis dan zijn hier eerder topics over begonnen.
|
|||
|
|||
zowel met de zoek functie als handmatig door het email forum heen bladeren hebben bij mij niks opgeleverd.
maar mocht er een topic bestaan zie ik de link graag verschijnen |
|
|||
|
|||
Opgelost.
na het aanzetten van dataroaming werkte het naar behoren |
|
||||
|
||||
Bedankt! Dit was ook de oplossing voor mij
|
|
|||
|
|||
Waar kan ik dit aanzetten (dataroaming)
alvast bedankt |
|
|||
|
|||
je kunt hier ook mooi icheckmail voor gebruiken!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
E-mail ophalen | Rob. | iPhone algemeen | 10 | 30-08-10 13:51 |
E-mail app met instant ophalen van mail | djkavaa | iPhone Apps | 2 | 25-06-10 14:43 |
niet automatisch ophalen mail bij openen mail-app | blaugrana | iPhone Apps | 4 | 26-11-09 17:06 |
Automatisch mail ophalen met standaard mail app? | Rubske | Archief | 1 | 04-01-09 01:32 |
2.0 Mail automatisch ophalen | prauw | iPhone algemeen | 6 | 18-08-08 22:09 |
|
|