2.0 Mail automatisch ophalen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoe haal je automatisch je mail op in 2.0? in de vorige firmware stond dat bij instellingen maar nu vind ik dat niet meer terug ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
2.0 Mail automatisch ophalen
Hoe haal je automatisch je mail op in 2.0?
in de vorige firmware stond dat bij instellingen maar nu vind ik dat niet meer terug Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Kijk een i je instellingen bij mail contacten agenda
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
het lukt!
hartelijk dank daarvoor |
|
|||
|
|||
bedankt voor de tip ,.
maar heb een vraagje " is het dan verstandig van mij om dan PUSH uit te zetten om de batterij te sparen ??" fetch lijkt mij toch voldoende ? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
E-mail ophalen | Rob. | iPhone algemeen | 10 | 30-08-10 13:51 |
E-mail app met instant ophalen van mail | djkavaa | iPhone Apps | 2 | 25-06-10 14:43 |
niet automatisch ophalen mail bij openen mail-app | blaugrana | iPhone Apps | 4 | 26-11-09 17:06 |
Automatisch mail ophalen met standaard mail app? | Rubske | Archief | 1 | 04-01-09 01:32 |
Automatisch mail ophalen | Emiel Janson | iPhone algemeen | 9 | 17-06-08 22:12 |
|
|