//

outlook synchronisatie probleem

outlook synchronisatie probleem discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Na de laatste iTunes update (enkele dagen geleden) kan ik mijn Iphone 4S met iOS 5.1.1 niet meer via USB laten synchroniseren met mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-12-12, 01:12
Engel Engel is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 2
Standaard outlook synchronisatie probleem

Hallo,
Na de laatste iTunes update (enkele dagen geleden) kan ik mijn Iphone 4S met iOS 5.1.1 niet meer via USB laten synchroniseren met mijn laptop - outlook 2007.
In het scherm van iTunes staat onder mijn Iphone bij Info dat de contacten en de agenda's via de ether vanuit iCloud gesynchroniseerd worden.
Dat gebeurd al niet en met de USB wordt de synchronisatie van outlook ook niet uitgevoerd.

Is er in de instellingen iets verandert of gaat er iets fout.
Heb alles al een keer uit/aan gezet. Ook iTunes opnieuw geïnstalleerd.

Wie weet raad?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-12-12, 08:45
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Engel Bekijk bericht
In het scherm van iTunes staat onder mijn Iphone bij Info dat de contacten en de agenda's via de ether vanuit iCloud gesynchroniseerd worden.
Dat gebeurd al niet en met de USB wordt de synchronisatie van outlook ook niet uitgevoerd.

Wie weet raad?
Zet iCloud synchronisatie voor contacten uit op de iPhone (Instellingen -> iCloud).
  #3  
Oud 22-12-12, 12:53
Engel Engel is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 2
Standaard

Hallo timosha,
Daar heb je mijn probleem al te pakken.
Maar dan snap ik het nog niet. Ik heb nog nooit aan deze instelling op mijn Iphone gezeten. Laat staan dat ik het aangezet/geactiveerd heb.
Het is nu opgelost. Helemaal TOP en bedankt.
Frans
  #4  
Oud 22-12-12, 12:55
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Engel Bekijk bericht
Helemaal TOP en bedankt.
Zonder dank. Graag gedaan. Succes verder
  #5  
Oud 03-01-13, 17:13
Jabosson Jabosson is offline
• iOS 6.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Locatie: Appingedam
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Zonder dank. Graag gedaan. Succes verder
Hai Timosha, nog een gelukkig Nieuwjaar!
Bedankt voor je eerdere bericht over de WhatsApp 3G kwestie. Ding was voor mijn vriendin bedoeld. Inmiddels weggedaan, omdat ik de toekomst niet vertrouw op het punt van de compatibiliteit.
Inmiddels 4S in gebruik genomen. Prima via iTunes ingericht vanuit de back-up van mijn 3G. Hier en daar wat zaken opnieuw verifiëren en activeren. Klaar.
Maar ....
Nu blijkt ook bij mij dat mijn outlook (2010) niet te synchroniseren valt met deze iPhone (nieuwste iOS).
Gaat/moet allemaal kennelijk via de iCloud, maar de iCloud heeft geen actuele informatie van mijn Contactpersonen en mijn Agenda.
Syncen gaat prima tussen de iPhone en de iTab. Ook blijkt het zijn best te doen met de Apps en de Foto's, maar daar houdt het dan op. De suggestie om Contactpersonen uit te schakelen in de iCloud (hoe onlogisch ook naar mijn idee) doet de sync van Agenda en Contactpersonen niet plots goed werken. Ben er al even een paar dagen mee bezig, zal je begrijpen.
In het begin was er nog een poging van iTunes om er at van te maken, maar was dan zeker 10 min bezig zonder resultaat, maar wel met de consequentie dat Outlook niet meer wilde starten. Systeem reset maakt dat weer goed. Maar van gegevens uitwisseling bleek gaan sprake.
Omdat automatisch syncen de zaak steeds weer vast liet lopen, heb ik dat uitgeschakeld om zelf controle te kunnen houden. Maar weer opnieuw inschakelen gaat niet in de nieuwste versie van iTunes. Uitgegrijst.
Heb je nog een suggestie voor mij?
Groeten,
Jan

Laatst gewijzigd door Jabosson; 03-01-13 om 17:23.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Contacten synchronisatie met outlook probleem Hoxbarg iPhone algemeen 4 21-05-12 00:07
Iphone 3GS Outlook 2007 synchronisatie probleem calendar agenda Karma iTunes 1 04-04-10 00:12
Synchronisatie Outlook / Iphone benxxbird iTunes 0 13-08-08 20:05
Synchronisatie Outlook ? Igor W iTunes 3 15-07-08 18:41
Outlook synchronisatie stefaand iTunes 6 15-01-08 10:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:50.