iphone4 geeft geen netwerk na scherm vervanging discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo allemaal, ik heb een iphone 4 scherm vervangen, nou heb ik alleen geen netwerk meer. het ligt niet aan de sim kaarr want in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone4 geeft geen netwerk na scherm vervanging
hallo allemaal,
ik heb een iphone 4 scherm vervangen, nou heb ik alleen geen netwerk meer. het ligt niet aan de sim kaarr want in een andere telefoon doet die het wel. Weet iemand hier een eventuele oplossing voor? alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Laten controleren of alle connectoren goed zijn bevestigd.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen netwerk na vervanging scherm | Ingerttt | iPhone algemeen | 3 | 13-08-12 09:45 |
Na vervanging scherm enkel backlight -> wit scherm met strepen | thaguz | iPhone algemeen | 1 | 11-01-12 12:30 |
Geen internet meer na maken van iphone4 scherm | Lovaah | Wi-Fi | 1 | 01-01-12 21:33 |
Na LCD vervanging alleen wit scherm | BOJE | iPhone algemeen | 4 | 18-01-10 21:57 |
Scherm geeft af en toe GEEN respons! | Wietjuh | iPhone algemeen | 21 | 05-01-10 00:10 |
|
|