krijg niet alle Contacts van iPhone 4 naar iPhone 5 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste kenners, Ik heb geprobeerd alles via iTunes te syncen zodat alles op mijn iPhone 5 zou staan, maar van de 400 contacten, worden er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
krijg niet alle Contacts van iPhone 4 naar iPhone 5
Beste kenners,
Ik heb geprobeerd alles via iTunes te syncen zodat alles op mijn iPhone 5 zou staan, maar van de 400 contacten, worden er maar rond de 90 naar de nieuwe iPhone gebracht. Wat doe ik verkeerd? Bij voorbaat dank |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Probeer het eens met copytrans manager
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Copytrans manager is een software voor de computer. Het vervangt eigenlijk iTunes.
Het kan wel eens best zijn dat het met dit lukt. |
|
|||
|
|||
Thanks! Ik heb het uiteindelijk gedaan via iTunes backup. Thanks voor de hulp
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle apps van iphone, maar niet meer terug van itunes naar iphone | 90benjamin90 | iTunes | 2 | 07-04-12 00:42 |
exchange contacts van iPhone naar iCloud of Mac | Machiavelli | iCloud | 0 | 09-02-12 20:24 |
Contacts van 3G naar de iPhone 4 | donny88 | iTunes | 1 | 26-08-10 15:57 |
Muziek: Niet alle muziek van itunes gaat naar mijn iphone, help? | GasGasR6 | Muziek, foto & video | 9 | 22-05-10 22:11 |
Mac OS X: Hoe krijg je alle data van iphone naar nieuwe mac (oude is gestolen) | meul | iTunes | 3 | 29-12-08 15:59 |
|
|