Probleem met IPod 2de generatie . discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn vriend heeft een IPod 2de generatie met firmware 4.2.1 hij kan geen apps installeren omdat er een fout op komt. Er staat dat hij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Probleem met IPod 2de generatie .
Mijn vriend heeft een IPod 2de generatie met firmware 4.2.1 hij kan geen apps installeren omdat er een fout op komt. Er staat dat hij een ios nodig heeft maar als hij naar een update zoekt staat er. Er is geen nieuwe versie gevonden. Iemand die dit probleem kent. Zou hij die moeten jailbraiken ?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Maar hij kan geen apps installeren. Omdat hij een nieuwere versie nodig heeft ? xD.
Dus hij zou hem proberen jailbraiken denk ik toch. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Helaas.
En vanwege de onduidelijke titel: slotje.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPod touch: ipod touch 2de gen jailbreak FAILED ! | blackaround | Jailbreak | 1 | 09-10-11 23:34 |
iPod Touch 1e Generatie probleem, help! | SamyrEl | iPhone algemeen | 2 | 11-08-11 12:04 |
iPod Touch 4e Generatie facetime probleem. | iPodTouch4 | Archief | 5 | 03-10-10 01:12 |
gejailbreakte ipod touch 2de generatie iOS 4 update? | ipodtouchtyler | Jailbreak apps en thema's | 3 | 15-07-10 14:44 |
Windows: 2de pc met Itunes | notorieusjb | iTunes | 2 | 30-06-10 17:05 |
|
|