Instellingen geluiden van apps discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb eigenlijk sinds Juli J.L een I-Phone 4 maar het instellen van geluiden blijft altijd een raadsel, zo lijkt het geluid van What`s app ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Instellingen geluiden van apps
Ik heb eigenlijk sinds Juli J.L een I-Phone 4 maar het instellen van geluiden blijft altijd een raadsel, zo lijkt het geluid van What`s app veels teveel op die van Wordfeud en krijg het niet veranderd, allee ik vind niet waar het moet.
In de apps zelf niet en onder instellingen ook niet, ik zal zeker & vast iets over het hoofd zien maar zou het graag willen veranderen, zo geeft Facebook ook geen geluidjes, alleen als ik een foto vanuit de foto app upload, hoop iemand dè tip voor me heeft, voor de rest is het de beste telefoon ik ooit gehad heb. Groetjes |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Bij Whatsapp -> instellingen -> berichtgeving -> en hier kan je iets anders selecteren
|
|||
|
|||
Gedaan en had het over heft hoofd gezien, tis alleen niet veel soorten toontjes je instellen kan, weet je toevallig of het geluidje van wordfeud veranderd kan worden ??
|
|
|||
|
|||
Nee volgens mij kan dit niet
|
|
|||
|
|||
ohw oke, iig bedankt !!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle geluiden van iPad alleen via koptelefoon | VjT | iPad algemeen | 4 | 03-05-12 17:56 |
Mute van geluiden | johnbronsgeest | Jailbreak apps en thema's | 3 | 09-10-08 10:52 |
|
|