Mijn iPhone "zoekt" naar de simcard discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb 't middenstuk van m'n iPhone 4S na een ongelukje verwisseld. Hierna kan het toestel geen simcard meer "lezen". Heeft er iemand een oplossing ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mijn iPhone "zoekt" naar de simcard
Ik heb 't middenstuk van m'n iPhone 4S na een ongelukje verwisseld. Hierna kan het toestel geen simcard meer "lezen". Heeft er iemand een oplossing hiervoor?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als je de sim plaatst word er een contact door sim(houder) ingedrukt. Ik dacht dat een onderbreekcontact was. Ik ben niet zeker of dit bij de 4S zo ook werkt
|
|
|||
|
|||
Opstarten via laadpoort , laten herkennen in itunes. Dan moet het weer goed zijn
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mijn Computer ziet mijn iPhone als een "Draagbaar Apparaat" | Mucahitt | iPhone algemeen | 1 | 13-11-12 18:09 |
Windows: "oude" iPhone syncen met "nieuwe" iTunes: appdata behouden? | SpiritMuse | iTunes | 5 | 27-06-11 22:00 |
iPhone 3G: bootloader downgrade "06.04" naar "05.08" | AzNxJohnnii | Unlock | 11 | 10-05-10 20:02 |
Probleem met "Navigon Europe" "Live Traffic" na update naar 1.4 | iPhony | Archief | 0 | 18-12-09 20:28 |
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" | SuperDutch | iPhone algemeen | 11 | 07-01-08 15:13 |
|
|