Vraag of fotobeheer op Iphone 4S discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forumbezoekers, Al geruime tijd heb ik een Iphone 4S, en loop al erg lang met een vraag die niemand nog heeft kunnen beantwoorden. Als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Vraag of fotobeheer op Iphone 4S
Beste forumbezoekers,
Al geruime tijd heb ik een Iphone 4S, en loop al erg lang met een vraag die niemand nog heeft kunnen beantwoorden. Als ik een foto maak, plaatst mijn Iphone deze in de map ''Filmrol'' Vervolgens na een lange periode raakt deze map erg vol en onoverzichtelijk. Dus ik dacht laat ik eens wat Sub-mappen aanmaken, en mijn fotos eens uitsorteren. Echter is het zo dat als ik foto's in submappen zet, deze nog steeds op de filmrol te vinden zijn, en als ik de foto die ik in een submap gezet heb van de filmrol verwijder, dan verwijdert mijn Iphone ze ook weer uit de submap. Ik hoop dat jullie een oplossing hiervoor hebben. Met vriendelijke groet, Dennis |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Wat jij beschrijft werkt precies zoals het volgens Apple hoort...
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 2 januari 2013 om 17:42 ---------- Oftewel, ik zal het ermee moeten doen op deze manier |
|
|||
|
|||
Citaat:
Wat je wel kan doen is is de filmrol syncen met iTunes. Dan de foto's van de filmrol in mappen zetten op de PC en dan deze mappen terug syncen met de iPhone. Dat kan ook met Fotostream. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 vraag | TomLuijten | iPhone algemeen | 1 | 07-10-12 14:32 |
vraag over lockscreen, makkelijke vraag? | robm | Jailbreak apps en thema's | 2 | 12-06-11 14:03 |
Iphone vraag.... | djbosanac | Archief | 16 | 17-11-10 16:21 |
Iphone vraag | katzleon | Archief | 2 | 05-12-07 19:33 |
vraag over iphone | cyres | Archief | 2 | 06-11-07 15:43 |
|
|