kan ik geluid van inkomende mail uitzetten? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Kan ik op bepaalde uren (kantooruren) het geluid van inkomende mails of eventueel de synchronisatie (Exchange) uitzetten? Nu biept mijn iPhone op kantoor bij elke ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
kan ik geluid van inkomende mail uitzetten?
Kan ik op bepaalde uren (kantooruren) het geluid van inkomende mails of eventueel de synchronisatie (Exchange) uitzetten?
Nu biept mijn iPhone op kantoor bij elke mail die binnenkomt, wat overbodig is want ik zit achter mijn pc. Sms en zeker telefoon oproepen moeten uiteraard wel (met geluidssignaal) toekomen dus functie "niet storen" lijkt me niet geschikt. Dit staat trouwens al actief voor de nachtelijke uren. Marc |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Instellingen > geluiden > nieuwe email > geen
|
|
|||
|
|||
Maar hier kan ik niet aangeven dat het geluid dagelijks tussen 9 en 17 u. moet uitstaan, toch?
Op mijn vorig toestel (HTC) kon ik instellen op welke uren er met Exchange gesynchroniseerd wordt en op welke uren niet. |
|
|||
|
|||
Apple heeft meer maar het zijn dan we beperkingen
Je zal een niet storend geluid moeten gebruiken of maken. Mogelijk is er een app die dat kan filteren tijdens bepaalde uren |
|
||||
|
||||
Instellingen | Berichtgeving | Niet storen | Gepland: aan
Van & Tot invullen zoals je wil.
|
|||
|
|||
Je kan niet storen op bepaalde uren wel gebruiken maar dan moet je wel aangeven iedereen aanduiden om telefoon oproepen door te laten.
Echter werkt het niet met sms ontvangen Let op http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...tml#post865158 Je kan ook puch uitschakelen en handmatig instellen Instellingen > email .....> nieuwe gegevens > push UIT Kijk ook geavanceerd na Bij het openen van de mail app zal alles binnenkomen Laatst gewijzigd door Werner1963; 02-01-13 om 22:06. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wel ringtone geluid, geen sms geluid of mail geluid en ontgrendel geluid | Yaron | Ringtones en Wallpapers | 29 | 18-10-14 13:20 |
inkomende mail | Sandra de groot | iPhone algemeen | 4 | 11-06-11 22:06 |
Inkomende mail inactief | marcdemunnik | iPhone algemeen | 0 | 04-03-10 12:08 |
Inkomende mail synchronisatie | Mark M | iTunes | 0 | 05-01-10 22:11 |
Geluid inkomende mails | HDL | Archief | 3 | 08-09-09 12:55 |
|
|