Tip: iTunes gift cards 20% korting bij Kruidvat discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Volgens mij is het niet genoemd op iphoneclub.nl, dus hierbij deze tip: sinds vandaag zijn de €25 iTunes gift cards 20% goedkoper bij Kruidvat, dus ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Tip: iTunes gift cards 20% korting bij Kruidvat
Volgens mij is het niet genoemd op iphoneclub.nl, dus hierbij deze tip: sinds vandaag zijn de €25 iTunes gift cards 20% goedkoper bij Kruidvat, dus voor €20 te koop. Ik heb er vanmiddag gelijk twee gekocht (denkelijk had de vriendelijke verkoopster de kleine letters van "maximaal 1 per klant" niet gelezen ). Volgens de folder is de actie geldig t/m za 12 januari.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Weet iemand of deze aktie nog loopt, of dat er ergens anders een aktie is opgestart? Ik weet dat er vaker dit soort akties zijn en mijn store-tegoed wordt wat laag
|
|
|||
|
|||
Voor de Vlamingen/belgen; in de makro tot 29 januari is er een aktie 2x25 euro kopen = 40 euro betalen.
|
|
|||
|
|||
Gevonden via google (itunes giftcard aanbieding):
www. voordeelmuis.nl t/m 17 feb: 2+1 dus 3 halen, 2 betalen. Zelf 3 kaarten van EUR15 gehaald. Toch mooi 33% korting |
|
||||
|
||||
Actie is al verlopen... Helaas.
|
||||
|
||||
Ik gebruik ClickAndBuy dus heb het niet nodig (heb geen creditcard)
Maar alsnog bedankt voor de tip |
|
|||
|
|||
Voor Belgie;
iTunes promo: € 50 iTunes credit, € 40 betalen | Laatste nieuws | Switch Tot zolang de voorraad strekt wel, vanaf 15 juni. |
|
|||
|
|||
Nu in de mediamarkt (belgie) 4x15 kopen= 3 betalen. (ik weet niet of dit ook is voor de 25-50 euro kaarten).
Tot 30 juni. |
Labels |
actie, itunes gift card |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iTunes Gift Cards voordeel | ballegooier | iPad accessoires en onderdelen | 2 | 30-10-11 18:26 |
Itunes gift cards via Ebau | arkel99 | Koopinformatie Nederland | 0 | 04-05-10 21:34 |
|
|