Afspraak email synchroniseren discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, als ik een afspraak handmatig invoer wordt deze gesynchroniseerd op div idevices. Voer ik een afspraak in via email is er geen synchonistie met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Afspraak email synchroniseren
Hallo, als ik een afspraak handmatig invoer wordt deze gesynchroniseerd op div idevices. Voer ik een afspraak in via email is er geen synchonistie met de rest. Wie weet hier een oplossing voor???, alvast bedankt voor het meedenken.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Wat bedoel je met een afspraak invoeren via e-mail? Een uitnodiging per e-mail accepteren of nog iets anders? En over welk synchronisatiemechanisme hebben we het? iCloud, Gmail, Hotmail, enz...?
|
|
|||
|
|||
Hoi, ik bedoel als ik via een email (outlook) een bijgevoegde afspraak staat met dag en tijd. Deze kan ik wel op mijn eigen idevice zetten, maar dan synchrniseerd deze niet met de andere idevices
|
|
|||
|
|||
Dan wordt die afspraak waarschijnlijk in een lokale agenda gezet en niet in een iCloud, Gmail, Hotmail, enz... agenda.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Email over afspraak maken iphone 4? | RobertLP | Odido (T-Mobile) | 4 | 17-08-10 09:58 |
Agenda afspraak toevoegen via de email | mykie | iTunes | 0 | 14-01-10 21:12 |
synchroniseren afspraak iphone naar outlook | arnold | iPhone algemeen | 3 | 29-07-08 21:13 |
[Synchroniseren] Afspraak komt op verkeerde dag.. | the-edge | iPhone algemeen | 1 | 28-12-07 11:10 |
|
|