iPhone vraagt bij update steeds om heel oud account. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb op mijn computer twee iTunes accounts. Van mijn vriendin en van mijzelf. Als ik de iPhone van mijn vriendin heb geupdate/gesynchroniseerd/ed. blijft de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone vraagt bij update steeds om heel oud account.
Ik heb op mijn computer twee iTunes accounts. Van mijn vriendin en van mijzelf.
Als ik de iPhone van mijn vriendin heb geupdate/gesynchroniseerd/ed. blijft de telefoon daarna (bij het updaten van apps) vragen naar het wachtwoord van mijn account en dat account is dan ook nog eens een heel erg oud waarvan ik het wachtwoord allang niet meer weet. Hoe kan ik dit oplossen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Je kan trachten om het paswoord van dat "oude" account te achterhalen of te resetten: https://iforgot.apple.com/iForgot/iForgot.html |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Dan ga je die apps opnieuw moeten kopen met een Apple ID dat wel nog bestaat. Hoe dan ook, het oude Apple ID blijft in de metadata van de apps staan en er zal bij een update eventueel gevraagd worden naar het oude paswoord.
Nee, het oude Apple ID kan men niet uit de apps verwijderen. Succes verder. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: iTunes vraagt steeds om machtiging bij synchronisatie | iphoneremon | iTunes | 42 | 15-07-16 17:08 |
mijn iphone vraagt de laatste tijd steeds om apple id- wachtwoord | sigrid48 | iPhone algemeen | 8 | 06-09-13 13:46 |
Iphone 3Gs vraagt steeds om herstellen | gwilde | iPhone algemeen | 2 | 16-07-09 13:35 |
Oud iTunes-account vervangen | ferrywalter | iTunes | 1 | 23-06-09 20:14 |
|
|