Lock button probleem Iphone 4 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, dit is mijn eerste berichtje hier op het forum. Maar heb direct wat hulp nodig. de lock button van mijn iphone 4 werkt nog ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Lock button probleem Iphone 4
hallo,
dit is mijn eerste berichtje hier op het forum. Maar heb direct wat hulp nodig. de lock button van mijn iphone 4 werkt nog wel maar klikt niet meer zoals in het begin hij ligt precies ook een beetje los. heeft iamnd een idee wat het zou kunnen zijn ? en wat de beste oplossing zou zijn Gr ruben |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Slijtage?
Als je nog garantie hebt, is hem binnen brengen misschien wel het beste. |
|
|||
|
|||
wel heb geen garantie meer maar het is plots gebeurt toen ik met school naar parijs was en plots werkte hij niet meer zoals het hoort
|
|
|||
|
|||
Rep kosten 35 euro. Richtprijs
|
|
||||
|
||||
Zoals suzuki2002 al zegt: een reparatie.
Zou me niks verbazen als ds home button helemaal stopt |
|
|||
|
|||
dan zal ik maar eens gaan zoeken naar een reparatie hier in de buurt.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3g | Mute & lock button defect | flash92 | iPhone algemeen | 6 | 10-03-13 18:44 |
Lock Button iPhone 4S Kapot | Guest-20190611152951 | iPhone algemeen | 4 | 04-12-12 18:56 |
Iphone 3g mute en lock button defect wat nu? | flash92 | iPhone algemeen | 5 | 25-11-12 15:30 |
iPhone laten vallen en nu reageert de Lock-button niet meer! | melloww | iPhone algemeen | 8 | 06-08-09 01:51 |
Lock button is weggezakt. | remylammertsma | iPhone algemeen | 9 | 05-02-09 23:03 |
|
|