Tethering Iphone 5 en Hollandsnieuwe discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Graag wil ik gebruik van maken Tethering op mijn Iphone 5. Mijn provider is Hollandsnieuwe, maar deze ondersteunt dit niet. Ik betaal gewoon netjes voor ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Tethering Iphone 5 en Hollandsnieuwe
Graag wil ik gebruik van maken Tethering op mijn Iphone 5. Mijn provider is Hollandsnieuwe, maar deze ondersteunt dit niet. Ik betaal gewoon netjes voor 500mb elke maand
Wie kan mij helpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Kijk eens in de voorwaarden, heb je een abonnement die hoort bij de telefoon die je nu gebruikt? Moet je misschien modules aan/uit zetten om deze functie te activeren?
|
|||
|
|||
Hollandsnieuwe geeft aan dit niet te ondersteunen dus ik zoek een methode buiten hun om
|
|
||||
|
||||
Niet mogelijk zonder jailbreak.
|
|
|||
|
|||
hmmm zonde....
|
|
||||
|
||||
Voor zover ik weet tenminste, bij mijn Vodafone abonnement is het standaard geactiveerd.
|
|
|||
|
|||
idd jailbreaken en dan hotspot gebruiken, werkt overigens prima...
|
|
|||
|
|||
Het is wel mogelijk.
Ik gebruik het namelijk zelf ook. je gaat naar Instellingen>Algemeen>Netwerk>Mobiel datanetwerk dan scroll je naar beneden naar Internet-tethering en vul je bij de APN in: APN: data.dataxs.mobi Gebruikersnaam: *leeg laten* Wachtwoord: *ook leeg laten* Als je dit gedaan hebt verschijnt er nu in het netwerk menu een kopje Persoonlijke hotspot. Klaar is kees
|
|||
|
|||
Inderdaad, Hollandsnieuwe ondersteunt tethering.
Met de instellingen van michiel1996 heb ik m'n hotspot zonet ook werkend gekregen. (Een paar maanden geleden tweette HN me nog dat ze dit niet ondersteunden.) |
Labels |
hollandsnieuwe, tethering |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 + hollandsnieuwe 275 (vebruik 3G) | next2 | Overige providers Nederland | 1 | 17-09-12 12:19 |
Hollandsnieuwe aanbieding iPhone 3Gs - 19,50p/mnd | ballegooier | Overige providers Nederland | 0 | 17-07-12 12:53 |
iphone tethering 5.0.1 | armand105 | iPhone algemeen | 4 | 15-01-12 20:23 |
Hollandsnieuwe - Ineens geen service/ ongeldige simkaart | iJob | Overige providers Nederland | 1 | 12-02-11 13:06 |
tethering op iphone 4 | OrangeY | Odido (T-Mobile) | 4 | 10-10-10 12:33 |
|
|