//

Push berichten werken niet bij iOS 5.1.1

Push berichten werken niet bij iOS 5.1.1 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Alles is gelukt. Zit naar volle tevredenheid op iOS 5.1.1 maar…. De push berichtgeving werkt niet. Heb heel internet al afgestruind, en ook dit ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-01-13, 01:41
baloutti baloutti is offline
• iOS 4.0.2
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 29
Unhappy Push berichten werken niet bij iOS 5.1.1

Hoi,

Alles is gelukt. Zit naar volle tevredenheid op iOS 5.1.1 maar…. De push berichtgeving werkt niet. Heb heel internet al afgestruind, en ook dit forum, push doctor geeft foutmelding bij installatie als,ede push fix, aan uit zetten, alles is wel goed ingesteld maar het werkt gewoon niet. iMessage en FaceTime ook. Alles goed ingesteld, nummer staat er netjes bij en toch worden berichten niet afgeleverd via iMessage (heb groot vermoeden dat dit aan elkaar gerelateerd is). Heeft iemand aub een oplossing? Ik ben afhankelijk van een unlock dus niet jailbreaken is helaas geen optie….

Eigenlijk zie ik steeds zelfde terugkomen als antwoorden: SAM (maar dit is achterhaald) push doctor (krijg error bij installatie maar snap niet welke error en dus wordt deze niet geïnstalleerd, zelfde geldt voor push fix, iemand nog een suggestie met welke download dit in Cydia te maken kan hebben zodat ik wat kan verwijderen? Misschien ModMyi?)

Hoop echt nadat iemand met het verlossende antwoord kan komen, ik zal toch niet de enige zijn die hier tegenaan loopt?

Alvast bedankt!!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
IMessage en Push berichten werken niet Blondine iPad algemeen 11 28-07-12 21:15
iPhone 3GS: Push meldingen werken niet iOS 5.1.1 masape Unlock 1 07-06-12 14:11
Push berichten aanzetten bij iPhone 4Gs Jangras1 iPhone algemeen 4 16-04-12 19:13
Push berichten Iphone versie 5.1 werken niet watermekoen iPhone algemeen 4 12-04-12 21:22
Push notificaties bij ebuddy werken niet. Tim1995 iPhone Apps 0 05-08-10 00:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:02.