iPhone 5 valt gesprek weg discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Net een nieuwe Iphone5 en het volgende probleem. Heb van de 7 opgenomen gesprek 2x hetzelfde probleem gehad. Ik neem op praat een aantal minuten ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 5 valt gesprek weg
Net een nieuwe Iphone5 en het volgende probleem.
Heb van de 7 opgenomen gesprek 2x hetzelfde probleem gehad. Ik neem op praat een aantal minuten en opeens valt het gesprek weg. Dit 2 maal toe, verder wordt ik bijvoorbeeld gebeld en neem ik op en hoor ik niks aan de andere kant. Is dit een software probleem? Valt dit onder garantie voor een nieuwe toestel, of wordt dit gemaakt? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vanaf 4.3.0 valt tijdens gesprek spraak weg | msgambler | iPhone algemeen | 1 | 10-04-11 12:51 |
gesprek valt weg tijdens bellen | Nielsvhulten | iPhone algemeen | 49 | 07-04-11 20:44 |
Bereik valt weg waneer gesprek gestart wordt (KPN) | Kiterzone | KPN | 23 | 18-06-10 00:45 |
Gesprek valt weg. | forum.bericht | Jailbreak apps en thema's | 0 | 12-02-08 18:55 |
Gesprek valt soms weg | blaugrana | iPhone algemeen | 12 | 03-01-08 16:55 |
|
|