//

synchroniseren outlook adressen en agenda met andere windows computer

synchroniseren outlook adressen en agenda met andere windows computer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn outlook adressen en agenda tot nu toe altijd gesynchroniseerd met de windows laptop van de zaak en mijn iphone 5. Omdat ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-12-12, 15:56
JMC49 JMC49 is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 7
Standaard synchroniseren outlook adressen en agenda met andere windows computer

Ik heb mijn outlook adressen en agenda tot nu toe altijd gesynchroniseerd met de windows laptop van de zaak en mijn iphone 5.
Omdat ik binnenkort niet meer hoef te werken , wil ik de adressen en agenda die nu op mijn iphone staan met outlook op mijn thuis computer synchroniseren ( of eigenlijk overzetten). De gegevens die op mijn thuiscomputer staan mogen zonodig overschreven worden.
Wat is de beste methode?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-12-12, 16:06
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JMC49 Bekijk bericht
Wat is de beste methode?
1) Synchroniseren met Outlook 2007/2010 via iTunes;
2) Synchroniseren via iCloud met het Windows iCloud Control Panel 2.1 en Outlook 2007/2010;
  #3  
Oud 03-01-13, 19:53
JMC49 JMC49 is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 7
Standaard

iCloud met het Windows iCloud Control Panel 2.1 kan niet in combinatie met Windows XP. is er een andere mogelijkheid?
  #4  
Oud 03-01-13, 20:22
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JMC49 Bekijk bericht
iCloud met het Windows iCloud Control Panel 2.1 kan niet in combinatie met Windows XP. is er een andere mogelijkheid?
Inderdaad, iCloud gebruiken is niet mogelijk met Windows XP. Dan maar synchroniseren met iTunes en Outlook 2007/2010?

Of syncen met Gmail, Hotmail, Yahoo Mail?
  #5  
Oud 03-01-13, 21:00
JMC49 JMC49 is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 7
Standaard

Op mijn zakelijke laptop heb ik: windows 7 professional en outlook 2007. SP3 MSO.Alles Engels, dus de agenda heet dan ook Calender. Ik heb de agenda en contacten op mijn iphone 5 altijd alleen met deze laptop gesynchroniseerd (op mijn iphone staat dus ook alleen de agenda met de naam Calender).
Thuis heb ik Windows XP en Outlook 2003 SP3. Alles NL. De agenda is volledig leeg / nooit gebruikt, Contactpersonen is wel in gebruik, maar die mogen allemaal gedelete worden.
Ik wil dus nu de agenda gegevens en contacten die in mijn iphone staan naar mijn thuis computer overzetten.
Zojuist geprobeerd de iphone te synchronisren via itunes met de agenda thuis Bericht itunes:de gegevens zijn al gesynchronieerd met een andere gebruikersaccount. Wilt u in plaats daarvan de iphone synchroniseren met de gegevens van deze gebruikersaccount?
3 opties: annuleren / info samenvoegen / info vervangen.
Wat is de consequentie van optie 2? Gaan de gegevens van calender naar mijn computer thuis (Agenda) of wordt de iphone overschreven door de gegevens in Agenda en is dus na het synchroniseren leeg?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Synchroniseren agenda met Outlook astridbos iPhone algemeen 0 05-07-12 17:18
Synchroniseren met een windows computer astridbos iTunes 4 09-03-12 11:51
Ipad agenda met outlook synchroniseren RobKer iTunes 15 20-01-12 13:21
synchroniseren outlook agenda met iphone4s henk buschman iTunes 0 10-11-11 15:53
Adressen Iphone4 synchroniseren 2x outlook Guppie1 iTunes 0 09-10-10 14:16

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:23.