beltoon veranderen in meldtoon is dat mogelijk discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo forummers, ik heb via zedge een paar ringtones op mijn iphone gezet maar nu wil ik van een beltoon een meldingstoon maken,is dat mogelijk ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
beltoon veranderen in meldtoon is dat mogelijk
Hallo forummers,
ik heb via zedge een paar ringtones op mijn iphone gezet maar nu wil ik van een beltoon een meldingstoon maken,is dat mogelijk zo ja hoe kan ik dat doen ? dank voor jullie respons. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Gesynchroniseerd met verkeerde backup, hoe kan ik dat weer veranderen? | roaldino | iTunes | 0 | 10-07-10 13:32 |
Beltoon altijd maximaal mogelijk? | wtulp | Ringtones en Wallpapers | 2 | 01-08-09 13:43 |
herstellen zonder updaten, is dat mogelijk? | werner2009 | Jailbreak apps en thema's | 3 | 16-03-09 13:13 |
Kan beltoon niet meer veranderen | Oppie | Ringtones en Wallpapers | 7 | 23-12-08 17:38 |
Je eigen nummer veranderen, hoe doe je dat? | Shadow | Archief | 1 | 02-03-08 01:18 |
|
|