Phone-muziek 's avonds intomen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) iPhone-muziek 's avonds intomen De nieuwe equalizer-preset 'Laat in de avond' doet precies wat de benaming laat vermoeden: hij laat de muziek wat minder krachtig ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Phone-muziek 's avonds intomen
iPhone-muziek 's avonds intomen
De nieuwe equalizer-preset 'Laat in de avond' doet precies wat de benaming laat vermoeden: hij laat de muziek wat minder krachtig klinken, onder andere door de bassen wat in te tomen. Zo kan je op een rustige(r) manier kan indommelen. Je vindt de nieuwe stand onder Instellingen, Muziek, Equalizer. Dit staat niet in de lijst in mijn iPhone iOS 6.01 Bron: iPhone-muziek 's avonds intomen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dan zal dit misschien vanaf iOS 6.0.2 zijn hoewel in het artikel iOS 6 staat
|
|
||||
|
||||
Bij mij bij 6.1 staat 'Laat op de avond' er wel bij.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Two Hidden iOS 6 Features: Late Night EQ, Show Message Alerts From "Contacts Only" Misschien werkt het alleen maar op de iPhone 5, wie weet. |
|
|||
|
|||
Ik zie dat het vanaf de iPhone 4S is niet de 4
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muziek overzetten van PC naar I-Phone | Giedman | Muziek, foto & video | 4 | 11-03-12 17:45 |
Muziek in i.tunes syncroniseren naar i.phone | mivbstib | Muziek, foto & video | 1 | 10-01-12 07:21 |
muziek via i tunes op i phone 3 gs | mikevi | Muziek, foto & video | 0 | 17-10-11 18:00 |
Windows: Muziek op I-phone behouden | AppleHarry | iTunes | 1 | 13-07-09 17:04 |
Licht rechtsboven in de oorspeaker (s'avonds) | Relaxman93 | iPhone algemeen | 8 | 03-09-08 12:27 |
|
|