PDF's synchroniseren werkt niet goed discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb het volgende probleem: Het synchroniseren van boeken tussen iTunes en ibooks gaat goed. Ik voeg (voornamelijk PDF's) toe aan itunes en deze verschijnen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
PDF's synchroniseren werkt niet goed
Ik heb het volgende probleem:
Het synchroniseren van boeken tussen iTunes en ibooks gaat goed. Ik voeg (voornamelijk PDF's) toe aan itunes en deze verschijnen keurig in ibooks. Als ik echter vanuit (bijvoorbeeld) Evernote een PDF open in ibooks (dus op de iPhone), dan komt deze PDF (na synchronisatie) niet in iTunes (waardoor ik deze ook weer niet op mijn iPad kan zetten). Klopt dit of doe ik iets fout? Nu kan ik natuurlijk wel ook op mijn iPad via Evernote de PDF aan ibook toevoegen, maar je moet PDF's toch twee kanten op kunnen synchroniseren? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Upgrade naar IOS6.0.1 - apps synchroniseren niet goed | er1ck | iPhone algemeen | 4 | 23-12-12 15:43 |
Aangekochte muziek synchroniseren werkt niet goed. | Jeromein | iTunes | 0 | 28-04-12 21:52 |
Synchroniseren met muziekbibliotheek lukt niet goed | mmvdk | iTunes | 3 | 22-08-11 10:05 |
synchroniseren werkt niet goed | DaveyY | iTunes | 17 | 04-09-08 22:37 |
Synchroniseren gmail op Iphone en Mail werkt niet goed | MCNO | iPhone algemeen | 0 | 19-06-08 10:37 |
|
|