Synchroniseren met muziekbibliotheek lukt niet goed discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Op een gegeven moment merkte ik dat alle muziek van mijn Iphone verdwenen was. Ik geef bij het synchroniseren aan dat hij alleen de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Synchroniseren met muziekbibliotheek lukt niet goed
Hallo,
Op een gegeven moment merkte ik dat alle muziek van mijn Iphone verdwenen was. Ik geef bij het synchroniseren aan dat hij alleen de aangekruiste bestanden moet synchroniseren, omdat de bibliotheek groter is dan de capaciteit van de Iphone. Volgens mij staan alle instellingen goed. De kruisjes staan ook bij de goede albums, maar helaas.. hij zet ze niet meer terug op de phone. Heeft iemand een idee? Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Wat gebeurt er als je nogmaals synchroniseert? Je gebruikt wel steeds dezelfde iTunes c.q. pc?
|
|||
|
|||
Als ik nogmaals synchroniseer, maakt dat niets uit. Zelfde Itunes, zelfde PC.
|
|
|||
|
|||
Ik heb 2 schermafbeeldingen toegevoegd van mijn Itunes-overzicht. Je ziet dat hij bovenaan (1e bijlage) wel aangeeft dat ik 1723 nummers heb geselecteerd, maar onderin bij audio (2e bijlage) 'ziet' hij maar 55 nummers.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Apps synchroniseren lukt niet (probleem met machtigingen) | zzrick600 | iTunes | 3 | 29-07-14 21:51 |
Synchroniseren lukt niet van pC met Ipad | Gijsbert60 | iPad algemeen | 1 | 28-12-10 19:43 |
synchroniseren met MS Exchange lukt niet | rhgoud | iTunes | 1 | 23-10-10 00:52 |
synchroniseren werkt niet goed | DaveyY | iTunes | 17 | 04-09-08 22:37 |
Synchroniseren gmail op Iphone en Mail werkt niet goed | MCNO | iPhone algemeen | 0 | 19-06-08 10:37 |
|
|