iPhone aan gezinslid geven discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik mijn iPhone 4 aan een gezinslid van mij wil doorgeven (zelf heb ik nu een iPhone 5), wat en hoe moet ik dan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone aan gezinslid geven
Als ik mijn iPhone 4 aan een gezinslid van mij wil doorgeven (zelf heb ik nu een iPhone 5), wat en hoe moet ik dan de instellingen veranderen zodat:
1. De nieuwe eigenaar een eigen account bij Apple krijgt. 2. De apps mee verhuizen 3. Ons adresboek gesynchroniseerd blijft 4. Onze agenda's gesynchroniseerd blijven wie helpt? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Instellingen-algemeen-stel opnieuw in-wis alle inhoud en instellingen
Klaar |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Simpel, jij logt uit (met je Apple ID)op je oude iphone, en de nieuwe eigenaar logt in met zijn/haar nieuwe Apple ID.
|
|||
|
|||
Citaat:
Sommige apps verwijder je beter en installeer je dit met het nieuwe account (zoals chat apps ) |
|
|||
|
|||
Blijven dan het adresboek en de agenda's gesynchroniseerd? Want als de nieuwe eigenaar inlogt op zijn/haar account, terwijl iCloud synchronisatie gebeurt hangend aan mijn account?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Eigenlijk kan het niet, wat je wilt.
Alle content op een iPhone is gerelateerd aan een Apple ID (dus een persoon) IPhones op Marktplaats waarbij vermeld wordt dat er Apps op staan (zoals tomtom) heb je dus zo goed als niks aan. Apps van een vorige / andere gebruiker (Apple ID) zijn waardeloos voor de ander. Updates kunnen niet zonder dat Apple ID geïnstalleerd worden, of opnieuw (kostenloos) uit de app store gedownload worden.... Het is wel zo, dat als je je Apple ID 'deelt' met een ander, alleen voor de Apps, dat je contacten/agenda niet óók gedeeld hoeven. Dat kun je gewoon zo instellen op de ouds iPhone, je schakelt die iCloud functie voor contacten/agenda gewoon uit. Laatst gewijzigd door ballegooier; 12-01-13 om 17:40. |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
wil oude Iphone aan dochter geven, kan ik voor haar nieuw account maken? helllp | mdecocq | iPhone algemeen | 3 | 30-05-11 16:40 |
Foto: Naam aan foto-album geven | hayphone | Muziek, foto & video | 5 | 15-02-11 00:14 |
iPhone: 3.1.3 jailbreak spirit & cydia geven errors aan | miss_cutie | Jailbreak | 9 | 08-06-10 22:51 |
|
|