//

iPhone vindt Sony HCD-30 carkit niet

iPhone vindt Sony HCD-30 carkit niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iPhone 5 ziet via bluetooth alleen apparaten die zelf via bluetooth aan het zoeken zijn. Mijn (ingebouwde) carkit kan ik echter niet (naar de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 07-01-13, 19:40
RAK RAK is offline
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 4
Standaard iPhone vindt Sony HCD-30 carkit niet

Mijn iPhone 5 ziet via bluetooth alleen apparaten die zelf via bluetooth aan het zoeken zijn. Mijn (ingebouwde) carkit kan ik echter niet (naar de iPhone)laten zoeken. Daardoor kan ik de iPhone niet aan de carkit koppelen en er niet handsfree mee bellen. Aan de software van de carkit ligt het niet, denk ik, want dan zou de iPhone andere bluetooth apparaten wel moeten zien en dat is niet het geval.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-01-13, 20:58
vuurvreter vuurvreter is offline
• iOS 10.0.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Gelderland Midden
Berichten: 1.232
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RAK Bekijk bericht
Mijn iPhone 5 ziet via bluetooth alleen apparaten die zelf via bluetooth aan het zoeken zijn.
Is dat zo? Mijn iPhone5 ziet ook andere blauwetand apparaten, ook al is hij hier niet mee gekoppeld of naar opzoek.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RAK Bekijk bericht
Mijn (ingebouwde) carkit kan ik echter niet (naar de iPhone)laten zoeken.
Heb je hem dan wel op koppelen staan?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RAK Bekijk bericht
Aan de software van de carkit ligt het niet, denk ik, want dan zou de iPhone andere bluetooth apparaten wel moeten zien en dat is niet het geval.
Kan je hem toevallig in de software (on)zichtbaar maken?
__________________
Ik laat me niet opjagen, ik ben aan het werk, niet op de vlucht.
www.vuurvreter.eu/ <- volg hier de laatste landelijke brandweer meldingen.
  #3  
Oud 08-01-13, 11:31
RAK RAK is offline
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 4
Standaard

Ik kan de carkit niet onzichtbaar maken, al was het alleen omdat het ding ergens onder het dashboard ingebouwd zit. Ik kan er zo niet bij. Voor mijn vorige iPhone (3GS) was de carkit trouwens wel zichtbaar.

De carkit laten zoeken naar de iPhone kan ik evenmiin. Kon ik dat wel, dan zou ik, denk ik, op dat moment de iPhone de carkit zou zien de iPhone met de carkit kunnen koppelen.

Een raadsel voor een digibeet als ik. Zou het misschien toch aan de software van de carkit liggen, waar geen update voor is? Ik ga toch nog een keer uitproberen of de iPhone andere carkits wel ziet.

Tot slot: hartelijk dank voor de reacties op mijn vraag!
  #4  
Oud 08-01-13, 17:05
vuurvreter vuurvreter is offline
• iOS 10.0.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Gelderland Midden
Berichten: 1.232
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RAK Bekijk bericht
Ik kan de carkit niet onzichtbaar maken, al was het alleen omdat het ding ergens onder het dashboard ingebouwd zit. Ik kan er zo niet bij. Voor mijn vorige iPhone (3GS) was de carkit trouwens wel zichtbaar.
Nogmaals, met mijn iphone 5 zie alle blauwetand verbindingen, ongeachte of ik daarmee verbonden ben.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RAK Bekijk bericht
De carkit laten zoeken naar de iPhone kan ik evenmiin. Kon ik dat wel, dan zou ik, denk ik, op dat moment de iPhone de carkit zou zien de iPhone met de carkit kunnen koppelen.
Volgens mij zou deze optie wel aanwezig moeten zijn, omdat je hem anders niet kan koppelen, en daar zit waarschijnlijk ook jouw probleem.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RAK Bekijk bericht
Een raadsel voor een digibeet als ik. Zou het misschien toch aan de software van de carkit liggen, waar geen update voor is? Ik ga toch nog een keer uitproberen of de iPhone andere carkits wel ziet.
Ik denk niet dat het aan jouw carkit ligt, maar aan je bedienings moeilijkheid Ik denk dat je bij de instellingen van de carkit moet kijken hoe je hem in de koppelmodus kunt krijgen.

Ik had je graag verder geholpen, maar vrees dat je niet in (mijn) (de) buurt woont.
P.S.
Kan het soms een HCB-30 carkit zijn? ipv HCD-30 die google niet vindt?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RAK Bekijk bericht
Tot slot: hartelijk dank voor de reacties op mijn vraag!
Graag gedaan.
  #5  
Oud 08-01-13, 18:19
RAK RAK is offline
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 4
Standaard

Ja, slordig van mij: het is inderdaad een HCB-30 carkit. Verder stond ik daarstraks even in een Mediamarkt en daar "zag" mijn iPhone 5 ineens een hele waslijst van bluetooth apparaten. Dus ook wat dit betreft (geheel onopzettelijk!) aan valse voorlichting gedaan. Sorry. Ik rijd een dezer dagen langs de garage. Kunnen ze daar misschien ergens in het dashboard een wonder verrichten. Ik laat nog weten hoe het afloopt. En nogmaals mijn dank.
  #6  
Oud 08-01-13, 18:28
vuurvreter vuurvreter is offline
• iOS 10.0.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Gelderland Midden
Berichten: 1.232
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RAK Bekijk bericht
Ja, slordig van mij: het is inderdaad een HCB-30 carkit. Verder stond ik daarstraks even in een Mediamarkt en daar "zag" mijn iPhone 5 ineens een hele waslijst van bluetooth apparaten. Dus ook wat dit betreft (geheel onopzettelijk!) aan valse voorlichting gedaan. Sorry. Ik rijd een dezer dagen langs de garage. Kunnen ze daar misschien ergens in het dashboard een wonder verrichten. Ik laat nog weten hoe het afloopt. En nogmaals mijn dank.
Vind een andere telefoon je carkit wel?
  #7  
Oud 12-01-13, 12:51
RAK RAK is offline
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 4
Standaard

Hoera, het probleem is opgelost! Tevens bewijs dat niet iedereen in dit soort zaken erg handig is. Ik in ieder geval niet. Ik vond de oplossing uiteindelijk toch nog, op http://lib.store.yahoo.net/lib/excha...usermanual.pdf , bladzijde 8, onder "Resetting the car handsfree". Nogmaals dank, met name aan vuurvreter, zonder wiens suggesties ik de moed had opgegeven en dan misschien, volkomen onnodig dus, een nieuwe carkit had aangeschaft.
  #8  
Oud 12-01-13, 16:23
vuurvreter vuurvreter is offline
• iOS 10.0.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Gelderland Midden
Berichten: 1.232
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RAK Bekijk bericht
Hoera, het probleem is opgelost! Tevens bewijs dat niet iedereen in dit soort zaken erg handig is. Ik in ieder geval niet. Ik vond de oplossing uiteindelijk toch nog, op http://lib.store.yahoo.net/lib/excha...usermanual.pdf , bladzijde 8, onder "Resetting the car handsfree". Nogmaals dank, met name aan vuurvreter, zonder wiens suggesties ik de moed had opgegeven en dan misschien, volkomen onnodig dus, een nieuwe carkit had aangeschaft.
Dat is het mooie van dit forum, elkaar kunnen helpen waar nodig is
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
pc vindt iphone niet meer fcruizer iPhone algemeen 14 04-07-10 19:58
Windows: itunes vindt iphone niet?! partylover iTunes 0 16-06-09 17:41
iPhone vindt netwerk niet… Lucasgent Overige providers Nederland 2 24-12-08 18:25
iPhone vindt router niet Denniske Wi-Fi 2 23-10-08 22:42
PC vindt iPhone niet BruceSV iPhone algemeen 1 21-08-08 21:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:03.