Originele achtergrond Iphone 4 terugzetten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb de achtergrond op mijn Iphone 4 aangepast met een foto en wil nu de originele achtergrond van Apple weer terugzetten (die met die ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Originele achtergrond Iphone 4 terugzetten
Ik heb de achtergrond op mijn Iphone 4 aangepast met een foto en wil nu de originele achtergrond van Apple weer terugzetten (die met die waterdruppels volgens mij) maar die staat niet bij 'Instellingen'-'Helderheid en achtergrond'-'Achtergrond'. Hoe kan ik de originele achtergrond toch terugzetten?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Vreemd dat die er niet bij staat.
Hier de orginele: http://4iphonewallpapers.com/iphone-...ng-default.png |
|
|||
|
|||
Dank, gelukt!
|
|
||||
|
||||
Als je bij de twee foto's van je achtergrond kijkt, dan zie je naast de rechter foto een klein pijltje, toets daarop. Dan zie je bovenaan het item 'Achtergrond' staan, toets ook daar weer op en je komt bij de ingebouwde achtergronden.
|
|
|||
|
|||
Klopt KvdS, maar bij die achtergronden staat (vreemd genoeg) niet de originele. Toch dank voor je reactie!
|
|
||||
|
||||
Raar, bij staat hij rechtsboven aan, dus eerste rij 4de foto.
|
|
|||
|
|||
Met schaamrood op de kalen: Je hebt helemaal gelijk. Ik ga morgen naar de opticien!
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Originele oortjes iPhone | jpwg001 | iPhone algemeen | 1 | 16-03-12 10:37 |
terugzetten naar fabrieksinstellingen/backup terugzetten | aquamarijn | iPad algemeen | 1 | 17-11-11 13:44 |
Originele iPhone wallpapers | juiicieneo | Ringtones en Wallpapers | 0 | 20-12-10 14:46 |
Originele provider iPhone 3G | Barzi | iPhone algemeen | 0 | 01-06-10 22:09 |
Garantie Originele Iphone | reza | iPhone algemeen | 6 | 21-04-09 22:14 |
|
|