Na vergrendeling Iphone automatisch op 3G terwijl in wifi ruimte discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi Hoi, Ik heb sinds 3 weken een Iphone 4 en heb af en toe wat problemen met het internet. Vaak doet mijn 3G het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Na vergrendeling Iphone automatisch op 3G terwijl in Wi-Fi ruimte
Hoi Hoi,
Ik heb sinds 3 weken een Iphone 4 en heb af en toe wat problemen met het internet. Vaak doet mijn 3G het wel voor apps zoals whatsapp, fb etc. maar safari doet het dan niet. Zodra ik 3G uit en aan zet is dit probleem vaak verholpen, maar het blijft erg vervelend. Nu sinds 2 dagen gaat mijn telefoon -terwijl ik op een Wi-Fi netwerk zit- automatisch over op 3G zodra mn telefoon vergrendeld.. Heel vreemd. Ik heb niets aan de instellingen veranderd, maar heb geen zin dat i kstraks een giga data rekening krijg. Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen? (en wellicht het eerste beschreven probleem ook)? Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Elke iPhone in stand-by of vergrendeld gaat altijd over naar het mobiele internet (3G, Edge of gprs)
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Allereerst van harte welkom op het iCulture forum.
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken. Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5 sluit automatisch af terwijl accu nu 20% is | RBT | iPhone algemeen | 20 | 19-12-12 13:07 |
iPad verbind niet met Wi-Fi terwijl laptop en iPhone verbonden zijn | mbonly | iPad algemeen | 2 | 29-09-12 19:35 |
niet alle foto's synchroniseren naar iPhone terwijl iTunes aangeeft dat er ruimte is | Aidyl | iPhone algemeen | 11 | 31-07-12 14:02 |
Windows: Waarom staat er dat er 6,8GB ruimte is terwijl het 7,1 moet zijn? | iMasteri | iTunes | 3 | 06-04-11 17:57 |
iphone maakt automatisch verbinding terwijl edge en 3g uitstaan | leonbdv | iPhone algemeen | 8 | 14-10-09 22:28 |
|
|