probleem phonezap. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb sinds kort phonezap op mijn iphone gezet hij deed t altijd goed maar sinds kort kan ik geen fotos meer posten, hij springt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
probleem phonezap.
ik heb sinds kort phonezap op mijn iphone gezet hij deed t altijd goed maar sinds kort kan ik geen fotos meer posten, hij springt dan weer terug op springboard, terwijl ik de rest van de appliccatie wel kan gebruiken, hebben meer mensen hier last van? ik heb geen schunnige fotos gepost waar door ik geblokkeerd zou kunnen worden. soms als ik op post druk geeft ie "'Compressing'' aan
Laatst gewijzigd door daanenroy; 23-05-08 om 23:34. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ik heb precies hetzelfde probleem, volgens mij na een update van phonezap, en zoek ook naar de oplossing.
|
|
||||
|
||||
trug gaan na de oude versie dan ???
|
|||
|
|||
hoe kan je de eerste versie er weer opzetten heb al 2 updates gedaan
|
|
||||
|
||||
zoeken naar de oude versie, downloaden op je pc, en via een of ander programma zetten in je iphone over het andere programma heen, zie hiervoor handleiding Winscp
|
|
|||
|
|||
Hoi, weet iemand hoe je met phonezap een ringtones kunt maken
heb dit wel gedaan en geselecteerd bij geluiden maar als men mij belt krijg ik niet de beltoon die ik geselecteerd heb |
|
||||
|
||||
ook selecteren bij instellingen misschien???
|
|
|||
|
|||
Hab ik gedaan maar staat daar bij aangepast/
daar misschien iets mee te maken |
|
|||
|
|||
Er is een nieuwe update, ik kan weer foto' s posten
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Netwerk probleem en ander probleem | Dannybevers | iPhone algemeen | 0 | 21-11-09 01:19 |
Windows: Itunes probleem of Firmware 3.1 probleem ? | satfreak1969 | iTunes | 0 | 22-09-09 16:05 |
iTunes Wi-Fi music store probleem en sms app probleem | bart2jes | Wi-Fi | 0 | 24-06-09 23:11 |
PHONEZAP - Voor o.a. al je zelfgemaakte ringtones! | Ganosius | Ringtones en Wallpapers | 4 | 20-11-08 17:39 |
GEEN INSTALLER meer na installatie PhoneZap | kuipert | Jailbreak apps en thema's | 0 | 23-05-08 17:08 |
|
|