geen muziek op oordoppen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb wel muziek via de speakers van mijn 4s maar geen muziek op de bijgeleverde oordopjes ,weet iemand hier een oplossing voor ? bvd.Lia...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
geen muziek op oordoppen
Ik heb wel muziek via de speakers van mijn 4s maar geen muziek op de bijgeleverde oordopjes ,weet iemand hier een oplossing voor ?
bvd.Lia |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Probeer eens andere oordoppen. Werken deze wel licht het aan de oordoppen.
Werken deze niet, kan het zijn dat de plug waar de oordopjes in moeten kapot is. |
|
|||
|
|||
ik weet het niet,ik wilde het gewoon een keer proberen maar het werkt niet,moet je misschien iets instellen op je telefoon ,is nog nooit gebruikt en dan al kapot! lijkt me sterk maar zou kunnen.
|
|
||||
|
||||
Oordopjes er in. Muziek op play drukken. Misschien harder zetten. T zou zo zeker moeten werken
|
|
|||
|
|||
het betreft gewoon de radio op de iphone,als je de oordopjes inplugd gaat ie dan automatisch van speaker over op oordopjes ,of moet je iets instellen ?
|
|
||||
|
||||
Dan hoef je niks in te stellen. Dit gaat automatisch.
|
|
|||
|
|||
misschien niet ver genoeg ingeplugd ,ik ben bang dat ik de telefoon mol.
|
|
||||
|
||||
Het ijzeren pinnetje moet er geheel in. Je mag best even een klein duwtje geven. Zo maar maak je dit niet kapot.
|
|
||||
|
||||
En kijk is of er geen stof, vuil in zit. Dit kan het contact verstoren
|
|
|||
|
|||
Even bij het begin beginnen ,.
Is deze iPhone 2e hands gekocht of vanaf het begin af aan vanuit een abonnement . Heeft deze eerder wel gewerkt ? Hèb je al andere oordoppen geprobeerd |
|
||||
|
||||
Het zou moeten werken.
Kijk dit eens. Zo ver zou het de jack plug(het oortje) in de iPhone moeten. Dan moet het werken, zo niet is er waarschijnlijk iets mis http://twelvesouth.com/static/assets...ine_medium.jpg |
|
|||
|
|||
'De radio op de iPhone'?
Heb ik een radio op mijn iPhone 4S dan? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muziek: Andere oordoppen voor Iphone.. | Johannn | Muziek, foto & video | 146 | 10-05-12 20:13 |
Iphone 4: Vrijwel geen geluid meer uit oordoppen | brotherlouie98 | iPhone algemeen | 2 | 29-11-10 20:22 |
Stevige Iphone oordoppen | Fudgem | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 07-06-10 10:23 |
Ipod geeft geen muziek, itunes zegt 2,4GB muziek op iphone | theet | iTunes | 2 | 19-08-09 11:59 |
goeie oordoppen | bako | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 13-03-09 03:55 |
|
|