Update 6.1 probleem discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Had mijn iphone 4s geupdate. Maar nu is het zo terwijl ik dit typ mijn batterij met 2% naar beneden zakt.... Sinds de update loopt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Update 6.1 probleem
Had mijn iphone 4s geupdate. Maar nu is het zo terwijl ik dit typ mijn batterij met 2% naar beneden zakt....
Sinds de update loopt mijn batterij als een gek leeg. Meer mensen hier last van? Iemand ook tips anders om de batterij te reanimeren of zo? Bedankt alvast. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Er zijn reeds vele problemen. En een massa oplossingen. Sommige zeggen van alle mail accounts te verwijderen, al je instellingen eens na te kijken, Herstel, batterij eruithalen en na een minuut terug plaatsen... etc. FF googlen zal je meer info geven
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Harde reset al gedaan. Netwerk herstellen gedaan. Alle locatie troep uit gezet. Iphone helemaal opladen en leeg lopen al gedaan. Email account eraf halen en er weer op gedaan. Kortom zelf kan ik ook Googlen maar niks helpt meer..... Daarom vroeg ik nog tips. Volgens mij is het zo dat je bij elke update van Apple je iphone iPad trager word op 1 of andere duistere redenen.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Accu probleem ios6.1
Ook bij mij loopt de accu sinds update naar ios6.1 zeer snel leeg. in een nacht van 100 naar 10%. Bij ios 6.01 had ik geen problemen.
Oplossingen? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Kunnen de updaters ook een specifiëren of ze een iTunes update hebben gedaan of een OTA (via telefoon). Mijns inziens zijn er meer problemen met mensen die via OTA updaten.
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Kan goed zijn, bij deze is dit ook toch een baterijprobleemtopic?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Toch wel... En zeker met de onduidelijke titel.
// Slotje
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
update probleem | Gerjasna | iTunes | 2 | 15-03-11 09:59 |
probleem na update | Marc14 | iPhone algemeen | 5 | 26-07-09 00:03 |
Update Probleem. | Goerez | iPhone algemeen | 12 | 19-03-09 00:32 |
Probleem Na update 2.2.1 | tjeuke20 | Archief | 1 | 31-01-09 20:09 |
Update 2.2 probleem | suby555 | iPhone algemeen | 9 | 23-11-08 11:41 |
|
|