iPhone verwijderd mobiel datanetwerk instellingen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen, Ik heb een redelijk vervelend probleem met mijn iPhone 4s. Wi-Fi en mobiele data (3G) staan altijd aan, maar na verloop van tijd ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone verwijderd mobiel datanetwerk instellingen
Hallo iedereen,
Ik heb een redelijk vervelend probleem met mijn iPhone 4s. Wi-Fi en mobiele data (3G) staan altijd aan, maar na verloop van tijd werkt mijn 3G niet meer. Als ik dan ga kijken bij mobiel datanetwerkinstellingen, merk ik op dat mijn instellingen gededeeltelijk verwijderd zijn. Als volgt ziet het er dan zo uit: Mobiele data APN: Gebruikersnaam: Wachtwoord:Mms APN: Gebruikersnaam: Wachtwoord: MMSC: http://mmsc.base.be Mms-proxy: 217.72.235.1:8080 Maximale mms-grootte: 300000 MMS UA Prof URL: Dan moet ik weer de APN, gebruikersnaam en wachtwoord invoeren, herstarten en dan werkt het weer. Maar na enkele weken krijg ik hetzelfde probleem. Opnieuw opstarten kan niet de oorzaak zijn. Graag hulp aub. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Is een bekend probleem dat mogelijks met de nieuwe update (iOS6.1) zou opgelost zijn.
|
|
|||
|
|||
Heb hetzelfde probleem met mijn iphone4. Hopelijk is het nu opgelost. Was wel weer alle mobieledata instellingen kwijt na de update naar 6.1
|
Labels |
instellingen, iphone 4s 32gb, mobiel datanetwerk |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Instellingen mobiel datanetwerk na update naar iOS5 | WetFox | Jailbreak | 1 | 18-10-11 17:57 |
Geen mobiel datanetwerk op iPhone 3G? | Daniiel | iPhone algemeen | 5 | 12-12-10 09:23 |
T-Mobile iPhone 4: geen 'Mobiel datanetwerk' en 'Tethering' | gn!uz | Odido (T-Mobile) | 2 | 25-08-10 18:44 |
mobiel datanetwerk | Hoppieee | iPhone algemeen | 16 | 02-07-10 15:34 |
Ik zie geen mobiel datanetwerk bij instellingen-algemeen | J-me | Overige providers Nederland | 8 | 20-05-10 22:52 |
|
|