Geen internet meer via laptop hotspot discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb mijn Iphone 4s vanmorgen geupdate naar 6.1 vanaf ios 5. nog wat, maar nu als ik verbinding probeer te maken met de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen internet meer via laptop hotspot
Hallo,
ik heb mijn Iphone 4s vanmorgen geupdate naar 6.1 vanaf ios 5. nog wat, maar nu als ik verbinding probeer te maken met de hotspot die ik via mijn laptop heb gemaakt heb ik geen internet. ik ben wel verbonden, dit is te zien op mijn laptop en het het Wi-Fi tekentje staat ook naast de provider maar toch kan ik geen gebruik maken van internet. weet iemand hoe ik dit kan verhelpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
zijn de instellingen van 'persoonlijke hotspot' nog wel goed ingesteld na de update?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4s werkt niet als hotspot voor laptop | digo | iPhone algemeen | 3 | 13-12-12 23:40 |
Windows: mijn laptop ziet I tunes niet meer op internet | chris63 | iTunes | 4 | 23-01-12 09:54 |
geen Wi-Fi meer na bezoek hotspot | arcovandermeij | Wi-Fi | 1 | 25-06-10 01:53 |
Geen toegang meer tot root na nieuwe laptop | happydaddy | Desktop-applicaties | 6 | 19-01-10 20:24 |
Windows: na reset Laptop geen verbinding meer met iTunes. | PBJ85 | iTunes | 1 | 15-12-09 12:24 |
|
|