Telefoon app crashed bij selectie "Recente gesprekken". discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Onlangs mijn firmware versie bijgewerkt naar IOS 6.1 op mijn iPhone5. Vlak voordat ik gejailbreaked had kwam ik erachter dat wanneer ik in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Telefoon app crashed bij selectie "Recente gesprekken".
Hallo allemaal,
Onlangs mijn firmware versie bijgewerkt naar IOS 6.1 op mijn iPhone5. Vlak voordat ik gejailbreaked had kwam ik erachter dat wanneer ik in de telefoon-app zit (originele van het IOS) en naar de "recente Gesprekken" wil gaan de app crashed. - Telefoon-app, geheel afgesloten en opnieuw gestart en geprobeerd. - iPhone her-start en opnieuw geprobeerd... bovenstaande had allemaal geen baat. Iemand van jullie hetzelfde probleem? Oplossing? Ideeën! Altijd welkom. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
heb wel geen iphone 5, maar ik denk dat dit aan de software ligt, mss eens proberen te herstellen via itunes en zien of het probleem nog optreedt?
|
Labels |
iphone, recente gesprekken, telefoon-app |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App volgorde bij "open in..." | jeefef | iPhone Apps | 0 | 02-01-12 14:22 |
iPhone: SB crasht bij "app switch" | Djosjowa | Jailbreak | 0 | 13-11-11 23:09 |
iphone "no service" bij "enable 3G" optie | arnevt | iPhone algemeen | 4 | 13-09-10 20:03 |
Na ophangen automatisch in het "gesprekken" scherm | gewoonjapie | iPhone algemeen | 0 | 09-07-09 13:01 |
Geen inkomende gesprekken en berichten in "snooze" modus | Steelpan | iPhone algemeen | 0 | 27-04-08 17:23 |
|
|