iphone wordt uit itunes geknikkert discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik mijn Iphone4 via Wi-Fi met Itunes verbind en in Itunes aanklik om er muziek op te zetten zegt Itunes dat hij de Iphone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone wordt uit itunes geknikkert
Als ik mijn Iphone4 via Wi-Fi met Itunes verbind en in Itunes aanklik om er muziek op te zetten zegt Itunes dat hij de Iphone niet kan kan vinden ( raar want ik heb hem net geopent ) en verbreekt hij de verbinding ( dus niet meer zichtbaar in Itunes ).
Wat is hier aan de hand ? Hoe los ik dit op ? iemand enig idee ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
de Wi-Fi verbinding tussen itunes en een iphone wil al eens moeilijkheden geven, heb ook dit probleem. Als je muziek wil syncen met je iphone, is het best (en mogelijk ook sneller) als je dit via het usb-kabeltje doet
|
Labels |
iphone4, itunes, synchroniseren |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5 wordt niet herkent in iTunes | baukec | iPhone algemeen | 10 | 17-02-13 23:02 |
Na nieuwe iTunes wordt iPhone 5 niet herkend | Onyx | iPhone algemeen | 0 | 03-02-13 20:58 |
Iphone 4 wordt niet herkend in Itunes | passion4fashion | iPhone algemeen | 3 | 29-07-12 08:47 |
Iphone valt zomaar uit, zonder dat ie wordt gebruikt + batt. problemen | daniower | Unlock [archief] | 1 | 09-04-08 13:00 |
Mac OS X: iphone wordt niet herkend door itunes | cmvangestel | iTunes | 1 | 14-02-08 11:30 |
|
|