Overzetten naar nieuwe phone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Binnenkort vervang ik mijn (zo geliefde) iPhone4 voor een iPhone5. Ik vraag me nu af: is ALLES maar dan ook ALLES over te zetten: apps ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Overzetten naar nieuwe phone
Binnenkort vervang ik mijn (zo geliefde) iPhone4 voor een iPhone5.
Ik vraag me nu af: is ALLES maar dan ook ALLES over te zetten: apps herinneringen (app) contacten social media (apps) mailboxen en blijven de inhoud (herinneringen, mails) en de accountgegevens intact? Ben er erg bang voor! Graag TIPS, waarvoor veel dank. Groetjes, Franky |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Synchroniseren/backup maken met iTunes of iCloud. Dan de backup terugzetten op de nieuwe iPhone.
Mijn persoonlijke voorkeur is een backup met iTunes maken En als je in iTunes een encrypted backup maakt worden ook alle paswoorden, accounts, enz... teruggezet op de iPhone 5. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Zegt er iemand dat hij geen jailbreak heeft dan?
Anyway; synchroniseren in iTunes > nieuwe telefoon aan iTunes > reservekopie terug zetten > klaar. Eenvoudiger kan het niet. |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muziek overzetten van PC naar I-Phone | Giedman | Muziek, foto & video | 4 | 11-03-12 17:45 |
apps overzetten op nieuwe i-phone | ruud1962 | iPhone algemeen | 1 | 25-01-12 20:45 |
apps overzetten naar nieuwe iPad en nieuwe pc of Mac (na diefstal) | juvenalis | iPad Apps | 1 | 17-08-11 13:32 |
synchronisatie met nieuwe pc + upgrade naar i-phone 4.2 versie | tsamyn | iTunes | 0 | 26-05-11 23:05 |
Apps overzetten naar nieuwe IPhone | Zweitse | iTunes | 2 | 08-01-09 21:47 |
|
|