Imessage knop wilt niet op aan blijven op Iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb echt overal gezocht maar ik kan nog geen antwoord vinden. Sinds een paar dagen loopt mijn imessage vast. Ik heb imessage uitgezet en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Imessage knop wilt niet op aan blijven op Iphone
Ik heb echt overal gezocht maar ik kan nog geen antwoord vinden. Sinds een paar dagen loopt mijn imessage vast. Ik heb imessage uitgezet en nu wil ik hem aanzetten maar dat lukt niet. Ik kom niet verder dan het eerste scherm. De knop wilt niet op aan blijven. Ik heb alle tips al geprobeerd behalve de harde reset. Iemand de gouden tip? Op mijn ipad werkt hij wel. Dank alvast.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik was er al bang voor, dan ga ik dat maar doen Bedankt iig!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Mijn iPod liep vaak vast, een harde reset hielp altijd. Een harde reset is ook echt een hulpmiddel en kan geen kwaad.
|
|
|||
|
|||
De harde reset had ik ook al een aantal x geprobeerd zonder verbetering. Nu maar helemaal opnieuw gereset en hij doet het weer.
|
Labels |
imessage, iphone |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iMessage berichten komen niet van iedereen aan | Ronnymes | iPhone algemeen | 5 | 11-02-12 16:01 |
Iphone gaat niet aan, ook niet met de aan/uit en home knop | Sjanti | iPhone algemeen | 5 | 30-01-12 00:17 |
iphone 3GS wilt niet meer aan | tvtje | iPhone algemeen | 3 | 22-06-11 22:07 |
Iphone wilt niet meer aan | silvan28011975 | iPhone algemeen | 8 | 18-10-09 18:39 |
foutje, iphone wilt niet meer aan! | ashur | iPhone algemeen | 0 | 20-09-09 23:18 |
|
|