Privacy bij synchroniseren Iphone op andermans Mac?! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hai!, Ik ben niet zo heel i-kundig.., vandaar dat ik hier antwoord op mijn vraag hoop te krijgen. Onlangs is mijn Iphone op andersmans Mac ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Privacy bij synchroniseren Iphone op andermans Mac?!
Hai!,
Ik ben niet zo heel i-kundig.., vandaar dat ik hier antwoord op mijn vraag hoop te krijgen. Onlangs is mijn Iphone op andersmans Mac gesynchroniseerd. Ik weet dat daarbij de contacten en foto's op de Mac komen te staan. Maar ik vraag me nu af hoe dat zit met mijn e-mails, berichten, en de apps zoals Whatsapp etc.. Is het mogelijk dat de houder van de Mac een kopie hiervan kan maken bij de synchronisatie, of sterker nog de actuele berichten, mail etc in kan zien?? Misschien een onnozele vraag :-(, maar ik hoop dat iemand me hier verder kan helpen. Thanks alvast! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Durf ik zo niet te zeggen, maar het is iemand die vrij handig is met dit soort dingen. Kan ik ergens aan merken of traceren dat dit gedaan is? Belangrijker dan.., kan ik het dan ook ongedaan maken? Als ik aan het bellen ben (sinds de synchronisatie), dan hoor ik soms tijdens het gesprek een paar piepen achter elkaar waarbij de verbinding even wegvalt. Kan jij dit toevallig plaatsen? Ik dacht laatst dat het misschien is dat iemand inbelt op mijn toestel ofzo (kan ook heel goed stukje paranoia zijn ). |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Euhmm, dat is vervelend.. Is het een optie om mijn Iphone volledig te wissen om geen connectie meer te hebben met die gesynchroniseerde data?, en daarna alles opnieuw in te stellen.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
M.i. zal mijn Iphone weer aan de Mac gehangen moeten worden om de synchronisatie te activeren? Of zie ik dit verkeerd? ps: sorry voor al mijn vragen |
|
|||
|
|||
Als die iPhone met die Mac gesynchroniseerd werd met iTunes via een USB-kabel of Wi-Fi kan er geen nieuwe data opgehaald worden. Daar hoef je de iPhone niet voor te herstellen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone synchroniseren met PC en Mac | Beee | iTunes | 5 | 31-10-11 19:29 |
Mac OS X: Synchroniseren iPhone nieuwe Mac | Fmkk | iTunes | 2 | 25-06-11 04:36 |
Kosten bij gebruik van andermans Wi-Fi | Angieiphone | Wi-Fi | 3 | 11-07-09 18:13 |
|
|