Accu sparen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo ik heb er nog nooit zo op gelet maar mijn 4s gaf ik aan mijn vrouw en ze heeft er maar 7 Apps op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Accu sparen
Hallo ik heb er nog nooit zo op gelet maar mijn 4s gaf ik aan mijn vrouw en ze heeft er maar 7 Apps op en ik heb nu een iPhone 5 en heb er inmiddels 87 Apps op en nu gaat mijn accu sneller leeg .
Mijn vrouw red bijna 2 dagen met de accu en heeft veel contact via whatsap . Ik heb wel alle push berichten uit staan en toch red ik net een dag . Is het beter om dan minder Apps te installeren ? Wie kan dat uitleggen ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Het gaat niet om hoeveel Apps je geïnstalleerd hebt, maar om hoeveel apps er actief op de achtergrond blijven draaien. Daarnaast heb je locatievoorzieningen uit staan, bluetooth uitstaan, onderzoeksresultaten voor apple ofzoiets uitstaan, helderheid scherm op laag of iig niet hoogst, 3g uitzetten als je niet internet, hetzelfde geldt voor Wi-Fi, pushnotificaties voor apps uitstaan en mail?
owja: je iphone helemaal leeg laten lopen en vervolgens opladen wil ook wel eens helpen. of overnieuw opstarten (uit en aanzetten). |
|
||||
|
||||
Over batterij en verbruik van de batterij zijn er hier al boeken geschreven. Gebruik even de zoekfunctie en voeg je dan toe aan het topic dat je het meeste ligt. Hier gaat een slotje.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Accu op 100% Onjuiste weergave accu inhoud. | conquistadorr | Jailbreak | 0 | 22-06-11 19:18 |
Accu zeer snel leeg, nieuwe accu een optie? | Jarno05 | iPhone algemeen | 3 | 29-03-11 19:53 |
|
|