Kan geen muziek synchroniseren op iphone 5 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Nieuwe iphone 5 synchroniseert geen muziek. Apps en foto' s wel. Alles geprobeerd....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan geen muziek synchroniseren op iphone 5
Nieuwe iphone 5 synchroniseert geen muziek. Apps en foto' s wel. Alles geprobeerd.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
je muziek niet verplaats naar een andere map toevallig ?
|
|||
|
|||
Staat het aangevinkt?
|
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde probleem, nl.dat ik alles kan syncen (foto's, boeken, apps), behalve Muziek. Heb je dit inmiddels kunnen verhelpen? Zo ja, hoe?
iTunes 11.02 op Macbook met OSX 10.8.3 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
kan eigen muziek niet meer synchroniseren | eddiespeed70 | iPhone algemeen | 1 | 22-12-12 20:17 |
Windows: hoe kan je een deel van de muziek synchroniseren? | Nico Pieter | iTunes | 2 | 25-04-12 13:38 |
Na update iTunes 10.6 kan ik geen muziek meer synchroniseren met mijn iPhone 4s | jwh | iTunes | 9 | 16-04-12 22:14 |
iPhone: kan na update en jb geen muziek meer synchroniseren | cwsmdb | Jailbreak | 1 | 19-02-11 12:00 |
kan geen muziek synchroniseren MAAR wel apps?? | netniuq | iTunes | 5 | 25-12-09 02:43 |
|
|