Zacht gehoord bij bellen Iphone 4 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds Januari problemen met bellen. Als ik gebeld word, of zelf bel ( maakt niet uit ) hoor ik de andere persoon matig ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Zacht gehoord bij bellen Iphone 4
Ik heb sinds Januari problemen met bellen. Als ik gebeld word, of zelf bel ( maakt niet uit ) hoor ik de andere persoon matig tot zacht. Ik heb alle instellingen al gecontroleerd, een herstel uitgevoerd, en zelfs het speakertje al vervangen, maar niks helpt. Misschien zijn er meer mensen met dit probleem en die mijn kunnen helpen? Want het begint knap irritant te worden.
Op luidspreker doet alles het wel gewoon normaal. alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
TIJDENS een geprek op het + knopje duwen.
De iphone 4S heeft hier last van en wordt dan vervangen onder garantie. Maar jij zal geen garantie meer hebben aangezien je het earspeakertje vervangen hebt |
|
|||
|
|||
dat met het + knopje heb ik ook al geprobeerd, de volume staat vol open! dat is het probleem dus ook niet helaas.
Ik heb inderdaad geen garantie meer. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 geen geluid bij geluidsfragementen (wel bij bellen) | krullebol2 | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 20-09-12 23:28 |
Beltoon mac bij facetime is heel zacht | aniger | iPhone algemeen | 0 | 09-02-11 01:01 |
|
|