Een mail van apple discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik kreeg in me hotmail een bericht van apple (itunes ), maar als ik veder klik kom ik op een scherm waar ik me ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Een mail van apple
Hallo,
ik kreeg in me hotmail een bericht van apple (itunes ), maar als ik veder klik kom ik op een scherm waar ik me opeens moet inloggen. Ik vraag me dus nu erg af of het wel een echte mail is. Hieronder de afbeelding en wat ik er voor krijg: weet iemand wat ik nu hiermee moet doen? groeten, Janine |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Phishing Apple Nederland Europe bestaat niet. Apple versuurt zulke mails niet. Verwijder dat mailtje maar en zeker niet inloggen.
|
|
|||
|
|||
Wel leuk gemaakt, maar zoals timosha al melde zal Apple dat nooit doen.
Net zoals je de tientallen mails krijgt van de ing en abn amro banken om in te loggen. Het leukste is dat ik er geen rekening bij beide banken heb. LOL |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS vervangen en krijg een mail van T-Mobile... | Goudvis12 | Odido (T-Mobile) | 10 | 04-08-10 22:59 |
mail geeft een mail aan en sms allemaal los? | reno1 | Unlock [archief] | 2 | 01-05-08 12:34 |
|
|