sleepbutton werkt niet meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) beste iphone club mijn sleepbutton werkt niet meer omdat die te vel is ingedrukt dus ik gebruik nu assistivetouch icoon maar ik wil weer graag ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
sleepbutton werkt niet meer
beste iphone club
mijn sleepbutton werkt niet meer omdat die te vel is ingedrukt dus ik gebruik nu assistivetouch icoon maar ik wil weer graag terug naar de sleepbutton wat kan ik er aan doen?? gr idan |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
De sleepbutton? Bedoel je de standbyknop op de bovenkant van je iPhone of de homeknop? Beide kun je trouwens voor een paar tientjes laten vervangen bij een iPhone/telefoon reparatie bedrijf bij je in de buurt. Als je een beetje goed zoekt vind je ook wel bedrijven waar je gewoon langs kunt ipv opsturen.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 home button werkt niet meer en nog meer hardware problemen | daan1992 | iPhone algemeen | 0 | 18-08-12 23:36 |
sleepbutton beetje verzonken.. | basboy12 | iPhone algemeen | 0 | 05-06-11 20:40 |
Sleepbutton kapot | Vroegevogel | iPad algemeen | 10 | 27-07-10 22:35 |
Iphone werkt niet meer, start niet meer op... | Brianvdz | Archief | 1 | 27-10-08 13:46 |
Netwerk Selectie werkt na upgrade naar 1.1.4 via Ziphone werkt niet meer. | m190677s | Unlock [archief] | 2 | 18-03-08 16:19 |
|
|