4G / LTE op iPhone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Veel verschillende verhalen - ik ben op zoek naar feiten en vroeg me af of hier een kenner aanwezig die weet hoe eea werkt. iPhone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
4G / LTE op iPhone
Veel verschillende verhalen - ik ben op zoek naar feiten en vroeg me af of hier een kenner aanwezig die weet hoe eea werkt.
iPhone 5, heeft 'ontvanger' voor LTE op 1800mhz en niet 800MHz of 2.6GHz. Ontvangst is volgens mij een hardware ding, dus iPhone 5 gaat niet werken op 800 of 2.6 - ook niet met een firmware aanpassing. Correct? KPN rolt LTE uit op 800mhz, en daarmee gaat dus een iPhone5 bij KPN geen LTE kunnen. Correct...? Behalve als KPN later LTE ook op 1800 gaat aanbieden. Correct? Ben zeer benieuwd naar reacties - maar graag feiten want meningen zijn er al genoeg. Dank! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
http://theiphonewiki.com/wiki/MDM9615 Op de ISM 2.4 GHz band werkt de iPhone 5 perfect met Wi-Fi en Bluetooth. 2.4 GHz is geen radioband voor mobiele datacommunicatie. |
|
|||
|
|||
Citaat:
2.4 moet zijn 2.6GHz - en dat is een LTE band. Maar uiteindelijk denken we hetzelfde: iPhone5 gaat niet op 800Mhz werken - en daar zit KPN. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Kan er iemand mij is uitleggen wat het verschil is tussen 4G en LTE?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Als ik de uitleg heb gelezen is 4G beter dan LTE aangezien LTE eigenlijk 3.9G is
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: LTE & NL-Alert activeren (iPhone 5, T-mobile NL, JB) | leon | Jailbreak | 7 | 03-12-13 21:49 |
LTE schakelaar Proximus(BE)/Vodafone(NL) iPhone 5 | toontje | iPhone algemeen | 205 | 18-11-13 17:20 |
iPhone met LTE-ontvangst op komst? | arjan95 | Chat en geruchten | 0 | 20-06-12 21:42 |
|
|